![]() |
|
|
||||
|
||||
beemer: woensdag normaal gezien
jp montoya: martin pewdjeus (zo klinkt het) werner: die van champions waren daar, dus ik verwacht wel een deftig verslag, hetzij nu woensdag (nieuwe uitzenduur denk ik) hetzij de week erop. ik zal zeker eens een compilatie maken, want we hebben de video in de wagen gehangen tijdens de trainingen. het was wel maar het national circuit, zeer kort, 1'14'228 als mijn rapste, snelste was 1'12''6, tweede snelste 1'13'06 als ik mij niet vergis. met een goede motor (die komt er zeker in volgende koers in franco) zat er een 13 in, maar kom het is niet slecht geweest. mijn broer zat uiteindelijk op 0'6 en ons vader op 1'2, het verschil was uiteindelijk dus vrij klein. maar ik vind het een puike prestatie gezien er toch bijna alleen maar top-teams in silverstone waren (zouden we onszelf er niet stilaan moeten bijrekenen ![]()
|
||||
|
||||
Proficiat eh Maarten, het hele team trouwens proficiat!
Doet wel deugd zeker na die tweede zit? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Proficiat Maarten en de rest van het team,mooie prestatie geleverd!!
|
|
||||
|
||||
ik ben dus geslaagd zoals je elders al kan lezen
vergeet vanavond niet naar Champion's te kijken om 23u op La Une ![]() ik ga het oppakken want ik zit in puurs! rarara waarom!
|
||||
|
||||
In Turbo Magazine van deze maand staat een verslag van de wedstrijd mét een foto van de start... waar jullie dus ook opstaan!
De loting zorgde ervoor dat de Perdieus familie op pole begeon, voor BG Racing. Quote:
Last edited by Bart; 28-09-2002 at 11:12. |
|
||||
|
||||
en van wanneer is die turbo magazine uit? ik heb hem nog niet ontvangen, normaal komt die via de post! komt die later voor abonnees? dat moet ik natuurlijk wel gezien hebben hé
|
||||
|
||||
Normaalgezien ligt m van woensdag al in de krantenwinkel: ik ga hem direct halen (drukke week
![]() Bart, bedankt voor de timing! |
|
||||
|
||||
Vrijdag met de post gekregen. In Wilrijk ken ik trouwens geen enkele "gazettenwinkel" die Turbo verkoopt. Op voorpagina staat nr102 (25sept - 29 okt)
En inderdaad... tof boekje, maar komt bij mij dikwijls te laat. (b.v. voorbeschouwing Ypres Westhoek Rally 1 week nà de rally...) Nu mét 8 extra pagina's van "top chrono" over het VAS gebeuren (Touring cup, rally, rallysprint, slalom,..) Maarten, check ne keer uwen pandora mail... heb het doorgemaild. (naar hotmail zal er maar een stukje opstaan...) Last edited by Bart; 28-09-2002 at 13:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
tussenstand europees kampioenschap op funcup site aangepast.
http://www.vwfuncup.com/season/championeu.html |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|