![]() |
|
|
||||
|
||||
dailyf1 op 4 januari: 'Albers’ manager: “we are close”'
dailyf1 op 7 januari: 'Albers' Minardi dream over' F1nieuws, nooit te betrouwen ![]() Mark my words: Stoddart haalt een onbekend, ontstuimig 'talent' (cfr. Mazzacane, Yoong) binnen met heel veel sponsorgeld. Verstappen valt, naar aloude gewoonte, nét uit de boot, en gaat dan maar testwerk doen voor een team dat hem een zitje belooft voor 2004, wat natuurlijk niet het geval zal zijn ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dat verhaaltje van Verstappen klinkt zo bekend in de oren dat ik vrees dat je gelijk hebt. |
|
||||
|
||||
alleen op het verstappen-forum snappen ze dat na 5 jaar nog niet
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Komende vrijdag zal Jos Verstappen eindelijk als Minardi Formule 1-rijder worden aangekondigd. Dat laten onze bronnen binnen Minardi vandaag weten.
Verstappen heeft het lange tijd geheim weten te houden, en nog altijd ontkent het Verstappen-kamp alle geruchten, maar vrijdag zal daar een einde aankomen. De reden van het blijven uitstellen van de aankondiging is waarschijnlijk een commerciële reden, maar dat zal vrijdag snel genoeg duidelijk zijn. Bron: http://www.f1racing.nl/news.php?ID=53151 |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je hier vooral op één detail moet letten in deze post:
Quote:
|
||||
|
||||
bwa f1racing.net meldt het nieuws ook
![]() dan maar eens een andere bron ... www.f1-live.com ... maar daar zou het morgen al zover zijn ![]()
|
||||
|
||||
zal toch waar zijn denk ik, verstappen naar Minardi
Paul Stoddart land morgen met zijn 737 op Zestienhoven en morgen is er een persconferentie van Trust
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Verstappen houdt vanavond een persconferentie !!!!
Dit stond op de site van F1-Racing.nl "Zoals we al meldden zal Jos Verstappen zijn zitje morgen aankondigen. Helaas zaten we er een dag naast, alhoewel helaas? Vanavond is er om 18.00 uur een persconferentie met Verstappens nieuwe teambaas. Trust zal één van Verstappens grote sponsors worden en op het hoofdkantoor zal dan ook de persconferentie gegeven worden." Bron: F1-Racing |
|
||||
|
||||
Het is toch opletten geblazen met de reactie van het staat op verschillende sites. Ik heb ooit op een site in verband met RSCA een bericht geplaatst dat Anderlecht weer naast een jong supertalent greep (in de periode dat ze de ene na de andere aan zich voorbij lieten gaan). Dit supertalent was gewoon mijn broer. Ik had erbij gezet dat hij naar PSV ging en alles op een zo professioneel mogelijke manier geschreven. Slechts enkele uren later werd dit bericht al gepubliceerd op verschillende officiele anderlechtsites. Meer dan een week lang werd het bericht overal als echt aangenomen, en op bijna alle forums kwamen kwade reacties naar het bestuur toe. Pas 10 dagen later kwam dan een officieel bericht dat mijn origineel bericht ontkrachtte. Sindsdien weet ik dat ik alles op internet niet met een korrel maar met een hele vrachtwagen zout moet nemen.
FF PS: sorry voor de OT |
|
||||
|
||||
Stel je voor dat Eddie Jordan plots straks als teambaas naar voren komt
![]() Of dat Verstappen promo-model van Thrust wordt en zijn 'teambaas' de grote baas van Thrust is...
|
||||
|
||||
Euhm een ding dat ik geleerd heb never trust trust...
|
|