![]() |
|
|
||||
|
||||
daarnet 1e journal du dakar gezien op La deux, prima werk volgens mij. Gelijkwaardig aan het werk van Baert & z'n mannen. Op La deux krijgen we tenminste interviews over Henrard & De Mevius, de belgen die echt iets betekenen in de spits van de dakar. Bitterweinig op VTM hierover. Maar dit is meer een communautaire kwestie
![]()
|
||||
|
||||
RIT 3 - AUTO'S :
Masuoka wint rit 2. Peterhansel 3. HENRARD 12. De Mevius STAND na rit 3. 1.Peterhansel 2.Masuoka 6.De Mevius 15.Henrard
|
||||
|
||||
is nog niet definitief e , 35/130 ofzo zijn pas binnen...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
JP,
Het is idd slechts een tussenstandµ. Trouwens, als we de site van Dakar nemen als ref. zou dit de top 10 zijn (in volgorde): OTHERS STANDINGS Posis Scratch Stage Overall C L A S S E M E N T E T A P E A U T O Pos. Dos. Name Time Variation Penalty 1 203 DE MEVIUS / GUEHENNEC 24' 22" 00' 00" 2 202 SCHLESSER / MAGNE 25' 18" 00' 56" 3 200 KLEINSCHMIDT / SCHULZ 25' 19" 00' 57" 4 204 SOUSA / JESUS 25' 51" 01' 29" 5 201 MASUOKA / MAIMON 25' 52" 01' 30" 6 208 PETERHANSEL / COTTRET 26' 02" 01' 40" 7 207 FONTENAY / PICARD 26' 19" 01' 57" 8 210 SHINOZUKA / DELLI - ZOTTI 26' 29" 02' 07" 9 205 SERVIA / OLLER CARBO 26' 32" 02' 10" 10 241 AL HAJRI / STEVENSON 27' 03" 02' 41" Dus: voorlopig een 1° belgische zege !! Waar haal jij je info? |
|
||||
|
||||
dat van die eerste belgische ritzege klopt niet echt ...
Quote:
|
||||
|
||||
hier kan je de tijden live volgen ...
http://raid.racing-live.com/en/season/live/live_ie.live momenteel 68 wagens binnen
|
||||
|
||||
OK, gelijk heb je
Dit bevestigd mijn opmerking van gisteren: De officiele DAKAR site is dus niks waard ![]() Aan 24u.be om dit in Zolder beter te doen ![]() |
|
||||
|
||||
nog een linkje naar de officiele site ...
zelfde stand http://www.dakar.com/2003/us/classem...tageNumber=310
|
||||
|
||||
Live ?? weer met een grote vertraging dus....De stand van daarstraks is van de live-site vanaf gehaald (NA F5!) en direct hier gepost.
Hoe verklaar je dat dan ? |
|
||||
|
||||
Quote:
euhh, ik heb mijn gegevens van dakar.com en ik had post om 12.10h -> gegevens kloppen perfect, raid-live zuigt pas echt, wanneer ik om 12h keek op dakar.com waren er al 35binnen 5minuten later waren op raid-live com nog niet eens 2deelnemers binnen. Ik zou dus toch maar niet te hard naar raid-live kijken, nogal verouderde info in een snelle wereld als die van dakar.
|
||||
|
||||
Hoe kan rally raid live al zeggen wie gewonnen heeft, als nog nie eens iedereen aangekomen is? Nog maar 110 van de 126 zijn aangekomen.
|
|
||||
|
||||
vermits de toppers eerst starten is de kans behoorlijk klein dat de tijd van Masuoka nu nog verbeterd wordt. Officieel is die mededeling nog niet. Wel zo goed als zeker.
airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (Schlesser rijdt dit jaar terug met Lurquin als copiloot (vorig jaar was Lurquin copiloot van Henrard,) Kleinschmidt met mevrouw Pons) Op de 1 of andere manier loopt het bij u mis. Ik heb daar geen last van. (en 't staat hier heel de dag op een scherm rechts van mij open...) Dus wat mij betreft is die site (www.dakar.com)fantastisch! Zelfs in de woestijn worden er checkpoints toegevoegd. Die site is dus goed bezig op gebied van resultaten! ok, op gebied van "story" en foto's iets minder, maar ik denk dat het commercieel gezien voor de dakar organisatie interessanter is om hun tijd te steken in volledige persberichten e.d. in de plaats van alles op hun site te gooien... |
|
||||
|
||||
Wauters weer zwak
62 WAUTERS / DAMEN op 2m45s. in de rit in de stand 106 voorlopig ![]()
|
|