![]() |
|
|
||||
|
||||
hier niets
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb net het stukje van Peter Baert gezien over Koen, en die geluiden stonden me niet aan.
Eerst de power op de voorwielen kwijtgespeeld & daarna waarschijnlijk versnellingsbak kapot ![]() Ik hoop dat ie nog kan geraken tot Bivouac, ik heb er nog vertrouwen in, Koen heeft nog al eens op de rand gebalanseerd van de uitschakeling maar kwam toch telkens goed terecht !
|
||||
|
||||
idd ze worden achter ne camion gesleept , da staat ook al op misteryracing, maar hoe en wat , of ze het nog kunnen repareren enzo , of ze op tijd in het bivak graken en wanneer ze daar graken , allemaal vraagtekens...
|
|
||||
|
||||
Koen zij dat Pfaff hem ging slepen op vtm
|
||||
|
||||
Quote:
Koen ZEI op VTM dat Pfaff hem ging slepen? ![]() Maar intussen dus nog geen nieuws. Ik heb alle links afgezocht, maar kan niks vinden over JMP of over Koen Dus voor de eerste keer in 7 jaar .....gedaan??? |
|
||||
|
||||
Dat is goed mogelijk. Alles hangt in feite af van de verloren tijd. Als je je laat slepen krijg je uiteraard een fikse straftijd aangerekend, en tel daarbij nog eens de verloren tijd, dan zit je waarschijnlijk al aan uuuren. Natuurlijk kan het zijn dat de wagen toch nog gerepareerd kan worden en dan kan je trachten de rally uit te rijden, maar voor hetzelfde geld gooien Koen en Jurgen er het bijltje bij neer.
In elk geval staat er op de telenet site nog geen dagboek van Koen zodat het wel eens zou kunnen zijn dat ze het te druk hebben om te bellen, wat dan weer zou betekenen dat ze het nog niet opgegeven hebben. Maar dit is allemaal zoals ze in het Engels zeggen "surcomstantial"... Van zodra ik nieuws heb zal ik het uiteraard zo snel mogelijk posten. |
|
||||
|
||||
ik was net ffie op Dakar.com aan het kijken zowel Wauters als Bezemer zijn nog niet binnen - maar de truck van Bezemer was wel al rond 15u op CP2 gepaseerd en dat is nu al meer dan 5u geleden
![]()
|
||||
|
||||
Op pitstop TV staat dit te lezen :
Koen Wauters verliest vandaag een pak tijd in de zesde rit van de Dakar. Wauters staat stil met pech en wacht op assistentie. Wauters is op 30 kilometer van de finish stilgevallen met pech. Vanuit de helicopter van koersdirecteur Patrick Zaniroli zagen we Koen en zijn co Jurgen Damen machteloos naast de Toyota staan, wachtend op assistentie van vermoedelijk de Pfaff-truck. Tien kilometer verderop zaten Vancauwenberge en Loomans ongeveer op dezelfde plaats vast. Allebei waren ze aan het spitten om de auto weer los te krijgen. Het duo heeft heel wat tijd verloren, maar is toch aan de finish geraakt. Zo is Michel Vandenbroeck eerste prive-Belg geworden op de 35ste plaats, na een 33ste chrono in de rit. Bij de trucks heeft Tom Colsoul als navigator van Gerard De Rooy zijn allereerste ritzege behaald in de Dakar. Vader Jan De Rooy is de nieuwe leider bij de vrachtwagens met 6'35" voorsprong op zoon Gerard. Op de officiële site van Dakar geen enkel woord over Toyota nr 245. Hij staat ook niet bij de opgevers... |
|
||||
|
||||
Quote:
Alhoewel ik me best kan voorstellen dat de kilometers verschrikkelijk traag gaan als je door de woestijn (waar men normaal al in vastrijdt) nog auto's gaat slepen ![]() airco
|
||||
|
||||
Juist gehoord op Eurosport : Wauters nog altijd niet binnen...
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het dan inderdaad gedaan. Zeker als ze nog niet binnen zijn én met de wetenschap wat de schade is. en het morgen een gigantisch lange etappe is.
Kan de AD SPORT truck niets doen ?
|
||||
|
||||
De pfaff truck heeft de verbindingsrit er al op zitten. Als koen nu nog op de spéciale zit dan is het over en out.
|
|
||||
|
||||
Nog even een verslag van gisteren van het team van Mattijs en Feryn:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zie Mattijs/Feryn in de uitslag van vandaag niet staan.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|