![]() |
|
|
||||
|
||||
Pitbord hé.
Ze kunne noig alty iemand "onterecht" of onnodig binnenroepen. Zeggen dat er een probleem is dat er niet is. Team orders zullen nooit ofte nooit verdwijnen...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
en de eerste die moet zagen is gevonden :
Schumacher questions timing of new measures Reigning world champion Michael Schumacher has queried the timing of the raft of cost-cutting rule changes made by the sport's governing body, the FIA, in London yesterday (Wednesday). He says it is very short notice to make such big changes for 2003. bron: autosport.com hij zou toch niet bang worden zeker ? ![]()
|
||||
|
||||
Ik hoop van wel. 't Zou zowat tijd worden
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
JPM zal het volgens mij moeilijker krijgen met zijn agressievenrijstijl.Die electronica greept steeds in bij zijn gewaagde manuevers. Ik denk dat MS, fisico en Villeneuve dit jaar zullen laten zien wat racen is de andere als Kimi en Jenson is het afwachten of zij het rechter voetje onder kontrole hebben. Dit zijn mijn eerste gedachten, over een paar weken zullen wij het zien zekers. En wat betreft het kwalificatie rondje, MS heeft bewezen van snel te zijn vanaf het begin. Hoe dikwijls is hij afgelopen jaar niet buitengereden en direct een zeer snelle ronde gereden. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ge moet da artikel in den turbo eens lezen van jean todt, nog voor dit alles beslist is, geeft wel eens een andere kijk op de strategie van ferrari
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor "er is een probleem" te zeggen is er helemaal geen telemetrie nodig ![]() Meer zelfs, de FIA zal niet kunnen nagaan of er al dan niet een probleem was, want er is geen telemtrie meer
|
||||
|
||||
excuseer, ik denk dat er wél nog telemetrie is. Alleen zal die niet live doorgestuurd worden van de wagen naar de pits, maar wordt opgeslagen en later, wanneer de wagen de pit terug binnenkomt, gedownload. Dat denk ik toch...
|
|
||||
|
||||
Quote:
om te zeggen dat er een probleem is, heb je geen telemetrie nodig, maar je kan er geen teamorders meer mee verdoezelen. als de wagen normaal rond rijdt, en ze roepen hem binnen vanwege 'een probleem', dan klopt er toch iets niet, want op dat ogenblik kunnen zij dat niet weten zonder telemetrie, dus zijn het teamorders (ondertussen weet ik niet meer of ik wel geschreven heb wat ik bedoel; het begint moeilijk te worden ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een f1 besturen is moeilijk, maar ik denk dat die mannen daar weinig hinder van gaan ondervinden. Vanaf nu de volgende tests zonder traction control en binnen een paar dagen zijn ze er mee weg...
|
|