![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Duval - Schwarz - Auriol binnen de 5.7 sec voor één punt !!
en als ik goed kan tellen heeft Grönholm 1 punt beet voor Peugeot ![]() (als de puntentelling nog steeds is: 3 (of 2) wagens nomineren én 2 punten pakken per team) Francois Duval suffered from understeer for the final five kilometres of SS8 and then he struggled on the slippery ninth stage. Duval says his priority for the final day of the event is to gain further experience of the rally and try to get past Peugeot privateer Roman Kresta who is 19.8 seconds ahead. Duval is eighth. Loix felt changes to the differential settings on his car hadn’t helped with traction in the corners, but it had made the car easier to slow down. Unfortunately for the Belgian he went off and into a ditch on the Chemins-Sigale stage. The car was undamaged but couldn’t be extricated from the ditch. Sven Smeets said: “We were going down from the Col de Bleine and hit some ice, we went into a ditch. It’s so annoying, the car is unmarked and only just off the road, but it’s in the snow and not coming out.” ( Bron: newsletter@wrc-online.net ) Last edited by Bart; 26-01-2003 at 01:10. |
|
||||
|
||||
Spijtig voor Freddy en Sven.
Duval ondertussen 2de tijd op SS12. Hij nadert de 6de plaats algemeen. |
|
||||
|
||||
4 tienden is de voorsprong die Cedric Robert heeft op het einde van de Monte Carlo t.o.v. Duval. Bij het begin van dag 3 was dit nog 1 min 25
![]() |
|
||||
|
||||
0.4 seconden. Damn. Net niet.
Maar het laat wel het beste hopen voor wat de rest van het seizoen betreft. Zeker als je ziet dat ook Martin goed scoort met de Ford. |
|
||||
|
||||
Da is echt wel spijtig, zeker nu we gezien hebben dat er meer inzat.
Ook merk je wel dat hoe meer we naar het einde toe gingen, hoe sneller duval ging of meer bij de eerste ging zitten.
|
||||
|
||||
Duval heeft wel een ijzersterke laatste dag gereden, amaai...
Zit potentieel in ![]() Achja, die jongen zal wel regelmatig top 6 rijden dit jaar denk ik.
|
||||
|
||||
Die zevende plaats zijn toch ook 2 punten! Ik denk dat we hier al het grote gelijk van Ford aan het zien zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Duel Citroën-peugeot gaat ook nog wel leuk worden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als ik nu wil zeggen dat die top 6 gaat rijden dan zeg ik da toch ![]() Wat ik bedoelde heeft nix met punten te maken. Verder verwacht ik citroën eerder op de harde ondergrond. In Dakar zullen ze nooit winnen ![]()
|
||||
|
||||
wallpaper Duval van rally-live.com
Duval 2 punten voor het pilotenkampioenschap én 4 voor Ford! Te optimistisch moeten we het verloop van het verdere kampioenschap ook niet inschatten... => Subaru's duidelijk sneller dan Duval => Peugeot komt traditioneel niet zo "betrouwbaar" uit de hoek in de Monte Carlo... Ik ben benieuwd hoe de belgen in Zweden (al over 2 weken) gaan presteren: => Loix: vorig jaar hééél goed bezig => Duval: ook vorig jaar al mét WRC... misschien iets kalmer "jumpen" ![]() => Colsoul: altijd leuk voor de interviewkes... en moet dit jaar toch voor punten gaan... => Munster: zou volgens Turbo Magazine ook aan de start komen |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|