![]() |
|
|
||||
|
||||
mja wel ff bij vertellen dat Barri tijdens zijn laatste stop 6 seconden verliest door klungelende pit-crew ...
Indien de Ferrari-crew hem daar niet in de steek laat zie ik hem kimi nog wel oprapen ....
|
||||
|
||||
Denk ik niet. In dat geval had Kimi zijn gaspedaal wel wat dieper ingedrukt. Hij reed duidelijk op safe voor de 2e plaats. Maar "als" en "had"... daar gaan we weer!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Murray Walker: F1 is 'IF' spelled backwards
![]() Als Schumacher niet zo hevig crashend aan het seizoen begonnen had, stond hij nu met een comfortabele voorsprong aan de leiding.
|
||||
|
||||
Als een kat een koe was konde ze melken voor de stoof...
Achja, de uitslag is nu zo en kimmi staat mooi eerst, en niet eens onverdiend...
|
||||
|
||||
Zijn positie is zeker niet onverdiend en het feit dat die pitcrew een fout maakt is nu eenmaal "part of racing"
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zou het heel close geweest zijn tussen Raikkonen en Barrichello bij het buitenkomen van de pits. Raikkonen zat maar net voor Ralf toen die de pits uitkwam en daarna reed Barrichello toch nog 1 of 2 knalrondjes, terwijl Raikkonen nog met ee relatief volle tank reed. Maar t zijn bijna letterlijk vijgen na Pasen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Indien zulke dingen niet besproken kunnen worden kunnen we er beter mee ophouden me dunkt.
|
||||
|
||||
Quote:
een team is maar zo sterk als de zwakste schakel ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet dat dat verboden materie is of zo, maar het leidt telkens weer tot oeverloze discussies waarbij per definitie geen enkele partij haar gelijk kan halen omdat het niet te achterhalen valt. Maar ik hou niemand tegen om zijn mening te verkondigen hoor. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|