![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als je achteraan op de grid start weet je dat je niet in elk gat moet duiken. Foutje van Kimmi volgens mij. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
je weet zoiezo dat je meer moet oppassen als je vanachter vertrekt.
|
||||
|
||||
Wilson ontwijkt nog net Pizzonia, Kimi ziet door dit ontwijkingsmaneuver niet dat Pizza stilstaat en knalt op Pizza's Jag...Niet echt Kimi's fout.
|
||||
|
||||
Ik had anders precies de indruk dat ze op Pizzonia's hoogte met gele vlaggen stonden te zwaaien. 't Kan zijn dat ik me vergis, want heb het maar heel vluchtig gezien, maar indien dit zo was, vind ik het wel een fout.
|
||||
|
||||
Quote:
btw alle onderwerpen en attributen voorzien van een McLaren logo... ![]() maar dat hadden jullie allicht al in de gaten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
edere piloot die problemen heeft bij de start is verplicht zijn hand op te steken zodat er op die hoogte een gele vlag gegeven kan worden. Indien er ter hoogte van Pizzonia een gele vlag gezwaaid werd dan is Raikonnen volledig in fout, ook al ziet hij die wagen niet staan doordat een andere wagen voor hem rijdt. Raikonnen moet niet alleen de baan voor hem, maar ook de vlaggen ook in de gaten houden, die marshals staan daar niet voor niets met een gele vlag te zwaaien. Edit: Ik moet sneller typen in het vervolg ![]() Als er geen vlaggen gezwaaid werden dan treft Raikonnen geen schuld. De schuld moet dan gelegd worden bij Pizzonia die te laat het probleem signaleert ofwel bij de marshals die te traag hebben gereageerd toen Pizzonia bleef staan. Alhoewel het niet gemakkelijk is om in minder dan 1 seconde een gele vlag te trekken en te zwaaien. Eigenlijk was het dus een race-incident. Jammer voor Raikonnen en Pizzonia. Last edited by Ottooke; 04-05-2003 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Idd, race-incident. |
|
||||
|
||||
Hmm, als de launch control faalt, dan heeft Pizzonia ook de tijd niet om te reageren denk ik, eer hij doorheeft dat hij nog stilstaat, zit Raikonnen er al op.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
T'is dus nooit geworden
![]() |
|
||||
|
||||
Heb de wedstrijd nu niet kunnen zien maar moest Raikonen niet vanuit de pits vertrekken omdat hij geen tijd had gezet in de kwalificaties?
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed, maar ben niet zeker, dat dit lekker sluw was van Ron Dennis en de zijnen:
Raikkonen heeft namelijk een tijd op z'n naam staan: 20. RAIKKONEN McLaren Mercedes 1'31"900 Mogelijk heeft hij in de pitbox de finishlijn overschreden op dat moment. Zo heeft hij een tijd én mocht hij z'n wagen uit het parc fermé houden. Dit heeft echter wel niks opgebracht.
|
||||
|
||||
Even research gedaan en het verhaal zit compleet anders in mekaar:
bron f1pits.net Quote:
|
|