![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem is wel dat 5 juli niet gaat. Dan zit ik al vast ivm een karting (24uur). Same voor 6 juli (bokkencup). Nadien komen de vakanties voor vele eraan...en in augustus is het weer 24 uur van Zolder. Pffft wanneer heb ik nog eens een echt week-end niks te doen??? Deze zondag kan wel, te Zolder dan. Daar lopen er nog enkele rond. Mss al even brainstormen voor en na de mediatraining en voor jullie bestuursvergadering?? Laat me maar iets weten. GSM en adres zijn bekend zeker ![]() |
|
||||
|
||||
ik wil actief meehelpen, maar kan noch dit noch volgend weekend...
indien je ivm techniek (licht/geluid) niemand hebt, schrijf mij maar op.... anders help k gewoon
|
||||
|
||||
Count me in hé gasten!
|
||||
|
||||
voorlopig houd ik het bij het helpen op de fuif zelf, want ik ken maar één iemand van jullie, dus...
|
|
||||
|
||||
Na een vruchtbare bestuursvergadering kan ik alvast het volgende aankondigen :
1) De vrijdag vóór de 24 uur van Zolder (22 augustus dus) plannen we een gezellig samenzijn op het circuit van Zolder met alle Paddockers. De "formule" zal bestaan uit een barbeque met de nodige aanverwante accesoires (drank, muziek...). Plaats en uur worden later meegedeeld. Ook enkele extra attractiepolen houden we voorlopig nog achter de hand, omdat we nog in onderhandeling zijn. Maar zoals altijd zullen de afwezigen ongelijk gehad hebben. 2) Tevens plannen we een Paddock-fuif na de Race Promotion Night (8 november), ook op het circuit zelf. Na het succes van vorig jaar (toen er "spontaan" een feestje in elkaar gebokst werd) gaan we trachten deze "traditie" in ere te houden en mits vooraf wat planning en organisatie kunnen we er een superfuif van maken mét karaoke. Tot zover onze intenties die bijlange nog niet op punt staan, maar de grondslag is toch al gelegd. Als we dus een oproep doen om te helpen bij organisatie en/of op het evenement zelf, gelieve er dan duidelijk bij te vermelden of je jezelf engageert voor de 24 uur, de Race Promotion Night of allebei... Meer informatie volgt zonder enige twijfel. |
|
||||
|
||||
22 augustus ligt een beetje moeilijk maar op 8 november ben ik van de partij!!
geef mij maar een of ander jobke ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Sennake ,
Waarschijnlijk weet je het al , maar mij mag je voor beide evenementen voorzien. Je laat me maar iets weten als er vergaderd wordt , dan zal ik er zeker zijn. By the way , ga je naar de 24 uur van Francorchamps? En geen afwasser nodig ???? ![]() groetjes, bien |
|
||||
|
||||
Daar hadden we min of meer al op gerekend
![]() In dit verband zouden we trouwens eens een serieus klapke moeten doen ![]() En Spa : uiteraard gaan we daar naartoe, al zal het niet met de motorhome zijn, maar met de tent. En dus koken we niet zelf (zullen weer frieten en hamburgers worden vrees ik) dus moet er ook niet afgewassen worden... |
|
|||
|
|||
Voor zij die iets willen doen na de race promotion night, vergeet niet dat er dan al 2 fuiven doorgaan hé.
Eéntje boven in de feestzaal van het hotel en eentje in de Refuchio aan de camping. Elk team geeft daar jaarlijks wel een vatje of... vorig jaar wreed fuifken daar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Wel niet vergeten een buskes in te leggen tussen feest en paddock, wij hebben er namelijk wel tientallen zien kruipen onder de baan. Aangezien ikke nog vrij goed was kroop ik het snelst.
|
|
||||
|
||||
Sennake ,
Wel ik ga zeker naar Spa en heb ook een tentje ( piepklein ) maar voor mij is dat genoeg . Anders zal ik je is bellen voor verdere praktische dingen af te spreken. groetjes , bien |
|
||||
|
||||
Hoi allemaal ,
Ik wou nog even terug komen op dit onderwerp : Fordje , is er een datum voorzien om is rond de tafel te zitten om de praktische kant te regelen? Zowel voor de fuif in november ,als voor de andere festiviteiten. Laat me maar iets weten , je hebt men nummer . groetjes , bien |
|
||||
|
||||
22 augustus word voor mij ook moeilijk omwille van de 2de zit maar 8 november gaan we er zwaar tegenaan!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|