De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-07-2003, 16:09
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by GM RACING
Beste Bart,
Niet aan je hart laten komen, blijven komen...ik zou graag eens de meeste piloten in een mindere auto aan de start zien komen of zelfs in een gelijke auto... dan pas ziet men het verschil.(er zijn uitzonderingen natuurlijk talent is nu eenmaal aanwezig...)
Als je met een vluggere auto raced is het normaal dat je sneller bent...moest gans het deelnemersveld uit R19 's bestaan zou je zeker geen slecht figuur slaan geloof me.
In het geval van de V6 begrijp ik er geen jota van, ofwel zitten die mensen met een vreselijk slechte afstelling...maar ik zal ze zeker niet afbreken, ze amuseren zich en dit is belangrijker, bovendien is het een mooie wagen.
Inderdaad ben je een heel faire rijder en laat je mooi het deurtje open...zoals wij ook met snellere deelnemers. (3 jaar deelname en nooit een blutske gehad met een andere deelnemer, 1 keer in de bandenmuur maar dit is een ander verhaal.)
Dus we verwachten je, je moet trouwens een pint komen drinken bij ons!
Doei
Luc
GM RACING
Thanks Luc
Reply With Quote
Old 19-07-2003, 00:48
C.B.'s Avatar
C.B. C.B. is offline
De Paddock Rookie

Sorry GM RACING,BART vdb en MARSHAL,maar deze heftige reacties was niet mijn bedoeling.Ik wou zeker geen ruzie maken,maar de piloten van de V6 weten dat ik er zo over denk.
En van het plezier dat de piloten van de R19 hebben tijdens het racen (vooral het inhalen van een ''dikkere wagen''),ken ik ook,want ikzelf heb met een gelijkaardige motor(maar dan in een clio)gereden.Het is inderdaad zo dat er alleen maar gesproken wordt over de kop van het veld,maar dat de rest nog het meeste plezier hebben.DUS BART vdb:HAVE FUN!!!!!!! DON'T STOP!!!!!!
Reply With Quote
Old 19-07-2003, 10:52
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Beste CB,
Was ook niet mijn bedoeling om te ruzien, ik schrok juist van de reactie van Bart welke twijfelde om nog zijn wagen in te zetten.
In geen geval mocht dit gebeuren.
De auto met z'n vermogen en capaciteiten is het verlengde van de piloot, dus vlugge wagen staat gelijk aan vlugge rondetijden, enkel wordt het kunst om er de laatste limieten met op te zoeken en d'er nog tijd af te pingelen tegenover andere piloten op dezelfde wagen ...daar zit het verschil in talent.
No hard feelings
Doei
LUC
GM RACING
Reply With Quote
Old 19-07-2003, 11:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Komt alles toch nog goed Op naar de race van 03-08.......met dit weer lekker zweten op post 2
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-07-2003, 12:19
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

OK C.B. , no hard feelings. Was gewoon eventjes op mijn teen getrapt. Kan gebeuren
We zullen er op 3/8 wel zijn. We kunnen de fun momenteel nog niet missen.
Groetjes
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules