![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Sorry GM RACING,BART vdb en MARSHAL,maar deze heftige reacties was niet mijn bedoeling.Ik wou zeker geen ruzie maken,maar de piloten van de V6 weten dat ik er zo over denk.
En van het plezier dat de piloten van de R19 hebben tijdens het racen (vooral het inhalen van een ''dikkere wagen''),ken ik ook,want ikzelf heb met een gelijkaardige motor(maar dan in een clio)gereden.Het is inderdaad zo dat er alleen maar gesproken wordt over de kop van het veld,maar dat de rest nog het meeste plezier hebben.DUS BART vdb:HAVE FUN!!!!!!! DON'T STOP!!!!!! |
|
|||
|
|||
Beste CB,
Was ook niet mijn bedoeling om te ruzien, ik schrok juist van de reactie van Bart welke twijfelde om nog zijn wagen in te zetten. In geen geval mocht dit gebeuren. De auto met z'n vermogen en capaciteiten is het verlengde van de piloot, dus vlugge wagen staat gelijk aan vlugge rondetijden, enkel wordt het kunst om er de laatste limieten met op te zoeken en d'er nog tijd af te pingelen tegenover andere piloten op dezelfde wagen ...daar zit het verschil in talent. No hard feelings Doei LUC GM RACING |
|
||||
|
||||
Komt alles toch nog goed
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
OK C.B. , no hard feelings.
![]() ![]() ![]() We zullen er op 3/8 wel zijn. We kunnen de fun momenteel nog niet missen. Groetjes |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|