De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-07-2003, 17:42
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Alléé, dan gaan we ervoor
Reply With Quote
Old 10-07-2003, 17:47
karld karld is offline
De Paddock Rookie

Mocht er iemand iemand kennen die interesse mocht hebben om nog wat Touring Cup te rijden, dan is er een zitje vrij op de RTM-Porsche voor de rest van het seizoen (incl deelname 24h zolder)

Geintresseerden nemen contact met Patrick Bastiaens op 0486/24 74 69.
Reply With Quote
Old 10-07-2003, 17:47
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Terloops Bart,
Op m'n site staat een stukje film waar jij te zien bent met de gele R19 (vanuit de wagen gefimd), zie race 2, hopelijk kan je dit bekijken met je computer, desnoods kan je gratis het programmaatje downloaden....
Doei
Luc
Reply With Quote
Old 10-07-2003, 17:51
De Paddock Regular

Sorry bart,
Beelden van race 3 (ipv2)
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 01:00
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by GM RACING
Hello Dexters Racing,
Dank u voor uw bemoedigend mailtje.
Met deze dank ik alle TC piloten voor de mooie en sportieve wedstrijden welke we samen beleven.
Enkel spijtig dat er niets naar de media gedaan wordt, dit wordt gevaarlijk voor Zolder met het nieuwe opgerichte BTCS.
Ik persoonlijk heb geen toeschouwers nodig als ik race....maar als we onze sponsors willen behouden is dit noodzaak.
Kom ook maar iets drinken in box 37, doen!
Doei!
LUC
GM RACING
Iedere wedstrijd wordt een perscommuniqué, inclusief foto's en tussenstanden naar alle persorganen verzonden. Dat zou je toch moeten weten Luc, je krijgt telkens een kopij
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 01:13
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

En ik probeer ook mijn best te doen met telkens een artikel van één volledige pagina over de Touring en Sprinters Cup in TURBO Magazine.
Maar het gebeurt uiterst zelden dat er een nieuwtje of persbericht wordt verstuurd door een team dat in de Touring Cup rijdt. Dus voor het maken van artikels moet ik mijn info halen uit hetgeen ik op de piste zie en de uitslagenmapjes. Als er door de teams wat meer info zou gegeven worden ivm aanpassingen aan de wagen, over de piloten, reden van opgave of reactie na een mooie prestarie,... zouden in de teksten vrijwel iedereen aan bod kunnen komen, al doe ik nu reeds mijn best om zo veel mogelijk deelnemers te betrekken in de artikels.

See You next Touring Cup
Old 11-07-2003, 01:22
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular

Volledig mee akkoord Andy, hetzelfde geldt voor mij in het geval Autokrant en www.autosport.be. Op RTM en Garden machinery na, krijgen we inderdaad zéér weinig info van de teams.
Hoe méér info we krijgen, des te meer kunnen we autosport.be van teksten voorzien. De bal ligt gedeeltelijk in het kamp van de teams. Wat Autokrant Magazine betreft, doe ik mijn best, maar is de plaats beperkt.
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 06:41
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by GM RACING
Terloops Bart,
Op m'n site staat een stukje film waar jij te zien bent met de gele R19 (vanuit de wagen gefimd), zie race 2, hopelijk kan je dit bekijken met je computer, desnoods kan je gratis het programmaatje downloaden....
Doei
Luc
Thanks Luc.
Mooie beelden.
Het ambulance duel vind ik ook wel goed. Zij zijn precies moeilijker te passeren als ons.
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 08:02
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Marshal
Visie 2004: Wie wint de depaddock-throphy?
Op basis van voorgaande uitslagen vrees ik dat we kans maken
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 08:09
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by P De Sonville
Volledig mee akkoord Andy, hetzelfde geldt voor mij in het geval Autokrant en www.autosport.be. Op RTM en Garden machinery na, krijgen we inderdaad zéér weinig info van de teams.
Hoe méér info we krijgen, des te meer kunnen we autosport.be van teksten voorzien. De bal ligt gedeeltelijk in het kamp van de teams. Wat Autokrant Magazine betreft, doe ik mijn best, maar is de plaats beperkt.
Het volgende perscommuniqé zal niet moeilijk zijn. Zal zoiets zijn in de aard van: op het eind van het rechte stuk zagen we de R19 van VDB met aan de bumper de Supra van Dexters. De Clio van Voet/Heyman duwde de Megane van Machine Gardenery in de Supra gedurende meer dan 110 ronden.
De laatste ronde lieten ze iedereen achter en pakten de overwinning. Spijtig van de US Carworld Porsche die op meer dan 3 ronden werd gezet door de Depaddock sneltrein. Laat de Vipers en de GT3's maar komen, er zal weinig animo zitten in de wedstrijd. Net als in het wielrennen is nu ook hier de trein op het juiste spoor. Wie kan hen nog houden van de algemene overwinning ?
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 08:24
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Driesco
Het volgende perscommuniqé zal niet moeilijk zijn. Zal zoiets zijn in de aard van: op het eind van het rechte stuk zagen we de R19 van VDB met aan de bumper de Supra van Dexters. De Clio van Voet/Heyman duwde de Megane van Machine Gardenery in de Supra gedurende meer dan 110 ronden.
De laatste ronde lieten ze iedereen achter en pakten de overwinning. Spijtig van de US Carworld Porsche die op meer dan 3 ronden werd gezet door de Depaddock sneltrein. Laat de Vipers en de GT3's maar komen, er zal weinig animo zitten in de wedstrijd. Net als in het wielrennen is nu ook hier de trein op het juiste spoor. Wie kan hen nog houden van de algemene overwinning ?
Dan worden wij tweedes. .
Hier kunnen we mee leven Dries.
Reply With Quote
Old 11-07-2003, 11:43
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

in de laatste ronde nog een duel om de ereplaats( supra-clio )
en zeggen dat de tc saai is...
Old 11-07-2003, 11:44
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
En ik probeer ook mijn best te doen met telkens een artikel van één volledige pagina over de Touring en Sprinters Cup in TURBO Magazine.
Maar het gebeurt uiterst zelden dat er een nieuwtje of persbericht wordt verstuurd door een team dat in de Touring Cup rijdt. Dus voor het maken van artikels moet ik mijn info halen uit hetgeen ik op de piste zie en de uitslagenmapjes. Als er door de teams wat meer info zou gegeven worden ivm aanpassingen aan de wagen, over de piloten, reden van opgave of reactie na een mooie prestarie,... zouden in de teksten vrijwel iedereen aan bod kunnen komen, al doe ik nu reeds mijn best om zo veel mogelijk deelnemers te betrekken in de artikels.

See You next Touring Cup

dan maken we toch gewoon een thread waar we het hebben over informatie die naar de pers mag gaan...
Old 11-07-2003, 11:47
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by bart VDB
Amai, onze achterbumper zal vlug versleten zijn!!

het polyester van onze bumper zal ook rap breken...
oplossing elke paddocker is verplicht rubberen stoppen op zijn auto te monteren
Old 11-07-2003, 12:18
De Paddock Regular

TEST, met al mijn computerkennis had ik m'n eigen uit de chatbox GM RACING gebonjourd.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules