![]() |
|
|
|||
|
|||
Alléé, dan gaan we ervoor
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mocht er iemand iemand kennen die interesse mocht hebben om nog wat Touring Cup te rijden, dan is er een zitje vrij op de RTM-Porsche voor de rest van het seizoen (incl deelname 24h zolder)
Geintresseerden nemen contact met Patrick Bastiaens op 0486/24 74 69. |
|
|||
|
|||
Terloops Bart,
Op m'n site staat een stukje film waar jij te zien bent met de gele R19 (vanuit de wagen gefimd), zie race 2, hopelijk kan je dit bekijken met je computer, desnoods kan je gratis het programmaatje downloaden.... Doei Luc |
|
|||
|
|||
Sorry bart,
Beelden van race 3 (ipv2) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En ik probeer ook mijn best te doen met telkens een artikel van één volledige pagina over de Touring en Sprinters Cup in TURBO Magazine.
Maar het gebeurt uiterst zelden dat er een nieuwtje of persbericht wordt verstuurd door een team dat in de Touring Cup rijdt. Dus voor het maken van artikels moet ik mijn info halen uit hetgeen ik op de piste zie en de uitslagenmapjes. Als er door de teams wat meer info zou gegeven worden ivm aanpassingen aan de wagen, over de piloten, reden van opgave of reactie na een mooie prestarie,... zouden in de teksten vrijwel iedereen aan bod kunnen komen, al doe ik nu reeds mijn best om zo veel mogelijk deelnemers te betrekken in de artikels. See You next Touring Cup
|
|||
|
|||
Volledig mee akkoord Andy, hetzelfde geldt voor mij in het geval Autokrant en www.autosport.be. Op RTM en Garden machinery na, krijgen we inderdaad zéér weinig info van de teams.
Hoe méér info we krijgen, des te meer kunnen we autosport.be van teksten voorzien. De bal ligt gedeeltelijk in het kamp van de teams. Wat Autokrant Magazine betreft, doe ik mijn best, maar is de plaats beperkt. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie beelden. Het ambulance duel vind ik ook wel goed. Zij zijn precies moeilijker te passeren als ons. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
De laatste ronde lieten ze iedereen achter en pakten de overwinning. Spijtig van de US Carworld Porsche die op meer dan 3 ronden werd gezet door de Depaddock sneltrein. Laat de Vipers en de GT3's maar komen, er zal weinig animo zitten in de wedstrijd. Net als in het wielrennen is nu ook hier de trein op het juiste spoor. Wie kan hen nog houden van de algemene overwinning ? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Hier kunnen we mee leven Dries. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
in de laatste ronde nog een duel om de ereplaats( supra-clio )
en zeggen dat de tc saai is...
|
||||
|
||||
Quote:
dan maken we toch gewoon een thread waar we het hebben over informatie die naar de pers mag gaan...
|
||||
|
||||
Quote:
het polyester van onze bumper zal ook rap breken... oplossing elke paddocker is verplicht rubberen stoppen op zijn auto te monteren ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
TEST, met al mijn computerkennis had ik m'n eigen uit de chatbox GM RACING gebonjourd.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|