![]() |
|
|
||||
|
||||
Zit er in dat half uur ne qualy of zetten we mij direct op pole ?
![]()
|
||||
|
||||
Da was ik me ook aant afvragen.
|
|
||||
|
||||
Toet, lady's first, Breezz op pole
![]() Nee eum is goeie vraag... Joost zal straks of zo nog wel even langskomen zeker ![]()
|
|||
|
|||
Loting is het heilige woord vrienden, of bv de omgekeerde volorde van de bokkencup...
|
|
||||
|
||||
Nu hebbe jullie allemaal chance dat ik ni kan hé, of het was precies of jullie kartje was een kinderkart.
Is't stoer genoeg???? ![]() Have fun hé mensen en mogen de beste winnen.
|
|||
|
|||
had er graag nog is bijgeweest om nog is te karten ma zit jammer genoeg aan de zee vanaf donderdag. Andere keer waarschijnlijk dan hé. Amuseerd ulle alleszins.
greetz |
|
||||
|
||||
Zal geen probleem zijn, tis al lang geleden dat ik nog op FKI gekart heb (is altijd leuk).
|
|
||||
|
||||
Ik kan jammer genoeg ook nie.
|
|
||||
|
||||
Loting lijkt me de meest logische manier. Wie echt rapper is, zal die paar plaatskes op de grid makkelijk goed maken. FKI is namelijk een circuit waar ge kunt inhalen... Niet zoals de laatste Bokkencup.
![]() N.B.: Yoehoe, mijn vijftigste post. Nu ben ik bij de grote mensen, zeker! |
|
|||
|
|||
Quote:
Trouwens is er iemand die door de bomen het bos nog ziet en weet wie er komt en wie niet. Ik zou toch 10 man op de grid willen hebben... ![]() Joost ps moet ik het kostuum van wedstrijddirecteur aandoen of rij ik gewoon mee? ![]() |
|
||||
|
||||
Tja,
Dat vooral degenen die wel komen nu eens van zich laten horen. Ik denk toch wel dat we aan tien man komen. Ik heb er alleszins wel zin in. 't Is weer eens lang geleden. Wat betreft wedstrijdleiding: ik denk dat we het wel aan de vlaggenmannen kunnen overlaten om te kijken of er niemand het kalf uithangt. Als iedereen ermee akkoord gaat dat dit wedstrijdje voor de lol is, en dat er dus geen karts of andere deelnemers in de bandenmuur worden gezet, lijkt me dat No Prob. Iedereen meedoen is in elk geval leuker. Zodus, iedereen komen! Last edited by JFL; 17-07-2003 at 09:28. |
|
|||
|
|||
JF zit nu aan 51 en dat is het nummer waarmee het vaakst de Tour is gewonnen, kan hij een beter voorteken hebben voor vrijdag?
|
|
||||
|
||||
Ik tel zeker:
Joost JFL Breezz Gikke Raceboy Speesman Jurgen Evers Jan Horemans Allé gasten ![]() Last edited by Breezz; 17-07-2003 at 11:19. |
|
|||
|
|||
+ Jan Horemans, Jurgen Evers
|
|
||||
|
||||
8 stuks
Nog 2 te gaan: Werner, Airco, Redje??? |