![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() lang leve de grafiekjes ! ![]()
|
||||
|
||||
Proficiat AJ, Hhugo en Johan. Ook Finish nog even bedanken als organisator & puntenteller!
|
|
||||
|
||||
merci finish, en ge moogt er zeker van zijn dat ook ik volgend seizoen weer van de partij zal zijn.
![]() proficiat aan de podiumbeesten.
|
||||
|
||||
Aan degene die gewonnen hebben, proficiat!
Aan degene die niet gewonnen hebben, ....eum,... ook proficiat! Ook een mercike aan het adress van finish, en volgend jaar ben ik van de eerste race van de partij.
|
||||
|
||||
Jep, al het tweede jaar dat ik meedoe en dit seizoen was wel ongemeend spannend
![]() Uiteindelijk nog wat puntjes gesprokkeld in de laatste race, zoadat de 8ste plaats de mijn is. heel veel sterkte aan yvdp, want ik weet wat het is om in de laatste race van het podium te worden gekegeld. Kben er een halfjaar nie goe van geweest ![]() ![]() ![]() en tot slot natuurlijk een proficiat aan de nieuwe champ en aan finish natuurlijk voor dit leuke initiatief ![]() |
|
||||
|
||||
thx Lambo... Ik zal dan maar niet van de brug springen zeker
![]() greetz
|
|||
|
|||
Proficiat AJ
![]() Bedankt Finish voor het puike werk. (sorry dat ik soms niet kon wachten om te posten hé. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dankuwel
|
||||
|
||||
Allez, proficiat aan iedereen! Als ze allemaal in 2004 terug opnieuw meedoen, dan zullen we met 30 zijn, wat Huudo zal dan ook meespelen.
![]() |
|
||||
|
||||
proficiat AJ met de overwinning.
+Finish voor de wedstrijd. ![]() |
|
||||
|
||||
AJ, Proficiat met uw eindoverwinning en ik heb mij goed geamuseerd met de Prono! Volgend jaar nog van dat!
|
|
||||
|
||||
yep, zeker.
en als je hulp nodig hebt finish ![]() Ik wil mij eventueel ook kandidaat stellen om de volgende editie mee te organiseren.
|
|