![]() |
|
|
||||
|
||||
Gisteren een 30tal online races gereden tegen onliner. Eindstand 18-10 in mijn nadeel
![]()
|
||||
|
||||
Idd, beste tijd op 14th avenue 22.07, geheel zonder slipstream maar met 100% perfect shifts.
Volgende keer in de 21 En da me een civic'ske (h)
|
||||
|
||||
hehe, proficiat oneliner
![]()
|
||||
|
||||
Tenkjoew
![]() Ander vraagske, wat zijn hier zowa de topspeeds ZONDER blown engine?? Ik heb nen 361.84 gehaald zonet. Ik ga er de volgende keer een screentje van nemen. Heb geen idee of dat al dan niet snel is, die 361...
|
||||
|
||||
Ik denk dat 361 ver van het snelste is dat ge kunt halen en de streep ermee halen.
Online spelen is bijna niet te doen, bij een sprint rijden die soms in 16seconden dus ... Als iemand eens online is en wil racen (deze week niet ![]() engelenben@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Deze week niet...
Volgende week wil ik gerust wel eens racen ![]() Zonder cheats off course
|
||||
|
||||
moest ik het hebben zou ik ook wel willen zenne
![]() maarja ![]() nee, ikke ga het wss aanschaffen voor men ps2 daarmee kan je ook online gaan, maar dat is nutteloos ![]()
|
||||
|
||||
En ik ga slapen met een goede daad sé:
371km/h ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb toevallig vandaag mijn theorie afgelegd, dus ge zult mij NOOIT 371 zien rijden in de bebouwde kom
![]() Ik sta daar btw nog steeds niet stil, mij voertuig was nog in beweging ![]() Merk ook op dat de gele wagen achter mij de gele streep overschrijdt en bij deze een zware overtreding maakt. Zulke mensne zoude ze van de baan moeten bannen! Regelrecht gevaar voor de mensheid.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ben eindelijk in de 21 geraakt
![]() |
|
||||
|
||||
Ikke nog ni in de 21...
![]() En met die keuring => als ge regelmatig van auto wisselt is da geen probleem é ![]()
|
||||
|
||||
Ondertussen een 21.72 gereden en 373.35km/h als niew persoonlijk snelheidsrecord
![]()
|
||||
|
||||
Mijn huyndai Coupé gaat ook goed, maar enkel ben ik niet in alle tijdschriften geraakt ermee ... iemand hier wel in geslaagd?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|