![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
So, Who's next?? ![]() |
|
|||
|
|||
Boosterke heeft ergens in een andere thread laten weten dat hij binnenkort (misschien zelfs vandaag) onder het mes moest en het dan een tijdje kalmpjes aan moest doen. Ik vrees dan ook dat hij zal moeten afhaken voor het autosalon. Maar ik laat de beslissing uiteraard aan hem.......
C U |
|
||||
|
||||
gewoon twee mensen aanspreken die naar de kassa lopen dus en zo toch nog de groepskorting vastkrijgen
![]() life can be so easy ...
|
||||
|
||||
Hiehaaaa, ik heb zonet vrijkaarten voor het salon gewonnen via een telefoonspel van Delhaize. Het enige jammere is dat die kaarten enkel geldig zijn op donderdag 22 januari vanaf 17.30u.
Tis te zeggen, ik zal er zijn als jullie er niet zullen zijn. jan |
|
||||
|
||||
Ben terug. Afgaande op mijn ervaring kan ik voorlopig alleen maar zeggen dat ik gelijk had vandaag te gaan. Niet overdreven veel volk, zeker niet om 10 uur en je kon rustig de tijd pakken om naar vanalles te kijken.
Bij de auto's staan er enkele prototypes (die Peugeot coupé is echt wel mooi) en ook enkele F1-bolides. Meest onder de indruk (qua auto's) van de Porsche Carrera GT, die toch nog andere koek is dan de Ferrari's die er staan. Enfin, ge moet van mij geen gedetailleerd verslag verwachten, want bij de auto's ben ik voorbij gekoerst, gewoon hier en daar een brochure gevraagd en alleen bij een handvol merken wat stilgestaan en erin gaan zitten (aah, Saab...). Maar 'k ben content dat ik vandaag ben geweest. Nog vergeten te vermelden dat er aan de ingang van paleis 3 een bescheiden tentoonstelling rond design en auto's is. Er staan o.a. een Citroën DS, een Alfa coupéé, een Mercedes met van die vleugeldeuren, een Ford GT40 (er staat er nog een bij Ford).
![]() Last edited by Mario; 16-01-2004 at 22:40. |
|
||||
|
||||
Vandaag naar het salon geweest, we stonden om 9:15 aan te schuiven voor binnen te gaan. De deuren gingen al open om 9:35 en de eerste paleizen (ik dacht 6 7 en 8) was misschien 100man dus overal foto's kunnen nemen en in kruipen. Rond 14 waren we terug op weg naar de auto en hadden we alles gezien (behalve de 2 motor hallen).
|
|
||||
|
||||
Ik gaan ook den 20ste naar het autosalon dus
kzou zeggen count me in. Heb eigen vervoer |
|
||||
|
||||
PS ik heb wel al een kaart om binnen te kunnen.
Men pa gaat ook mee |
|
|||
|
|||
Normaal zou ik donderdag gaan (open tot 22 uur) dus na de vrije training op Zolder.
Maar zojuist kreeg ik een ![]() ![]() Het zal dus zaterdag worden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|