![]() |
|
|
||||
|
||||
verbeke en phaff zijn overkop gegaan...sffs kan peter beart stoppen met zijn programma over de belgen in dakar
![]()
|
||||
|
||||
koen wauters nog altijd ni voorbij cp2 (waarschijnlijk opweg naar cp 3 voordat het te laat is) jammer,jammer,jammer,...
|
|||
|
|||
Martens-Bulens en feryn-Neefs zijn ondertussen CP3 gepasseerd. Van Wauters geen spoor, Ook Vanierschot, Verbeke, De Mulder en Hoebeke nog niet aan CP3...
|
|
||||
|
||||
Vanierschot passeert CP 3 om 20:32:23. Hij is nog steeds niet voorbij Cp1 gegaan
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
begin zo een klein beetje te vrezen dat het licht is uitgegaan voor Koen Wauters. Nog steeds niet aan CP2 ..... Er is een klein mirakel nodig om dit nog goed te laten komen.
|
||||
|
||||
weet er iemand wat de ultieme deadline is om nog te mogen starten voor morgen ?
|
||||
|
||||
Ik denk, mits straftijd, op tijd klaar staan voor de start morgen...
Zo is het in elk geval vorig jaar toch gegaan bij vergelijkbare problemen : zonder te slapen of wat dan ook stonden Koen en Jurgen aan de start van de volgende proef terwijl ze nog maar een kwartier binnenwaren of zo... Tenzij ik me vergis of het reglement veranderd is... |
|
||||
|
||||
Zonet gezien hoe die mensen als het ware worden aangevallen door de plaatselijke bevolking. Langs de ene kant begrijp ik ze wel, maar zoiets is we llevensgevaarlijk. Een wagen in het zand kan alle kanten uitgaan...
Hoemeer ik die beelden zie, hoe meer het kribelt om er OOIT eens een keer aan mee te doen. Misschien maak ik er wel eens een levensproject van ![]()
|
||||
|
||||
vorig jaar was dat inderdaad zo
manfred is toen aangekomen, maar te laat wanneer de laatste wagen vertrekt, ruimen ze het vertrek punt op en ben je te laat! je moet dus aankomen op de startplaats voor de laatste wagen vertrokken is! daarom is manfred vorig jaar uit de dakar gezet trouwens zo vroeg in de rally al zo een problemen ... wees maar zeker dat het een zware dakar wordt voor zij die het vandaag overleven
|
||||
|
||||
Verbeke/Pfaff hebben opgegeven. Is wel een heel korte dakar voor hen geweest. Hopelijk blijven er nog wat andere belgen in wedstrijd.
En Vanierschot heeft al getekend dat hij niet moet opgepikt worden door de bezemwagen op eigen verantwoordelijkheid. Of zij nog de finisch halen is dus een groot vraagteken. Last edited by racertje; 06-01-2004 at 00:20. |
|
||||
|
||||
Ook Deprez is nog niet langs CP1, CP2 en CP3 geweest. Die is weer hopeloos verloren gereden volgens mij
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens Eurosport wordt de tijdstraf van Peterhansel verhoogd naar 30 minuten ipv de huidige 5 minuten. Dit zou positief zijn voor De Mevius
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Na de opgave van Verbeke, ziet het er ook voor Koen Wauters niet positief uit... 't Zal weer knokken worden voor de mecano's van AD sport. Gelukkig hebben die mecano's voorheen al bewezen dat ze dikwijls "wonderen" kunnen verrichten...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|