![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
lol
![]() op welke ? |
|
||||
|
||||
Lotus stand
|
|
|||
|
|||
@ Huudo : hebben we iets gewonnen op de lotto van 21/01/2004 ????
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
We hadden dus 3 keer een 2 en mathematisch is dat een 6. Helaas denken ze er bij de Lotto anders over. ![]() |
|
||||
|
||||
3de deel plaatjes staan nu ook online op www.belgiracing.be . En net zoals de vorige dagen, morgen meer ....
![]() |
|
||||
|
||||
knappe wagen
![]()
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren ook geweest,maar we zijn paleis 6 niet uitgeraakt :s
Jeep, Nissan en Smart zaten daar, bij alle 3 zijn we uitgenodigd geweest in de vip. Het jeep bezoekje heeft met toch het meest gesmaakt: Quote:
![]() ![]() nog eentje om te bewijzen dat jeep niet alleen schoon auto's heeft [ ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Voila nu ook deel 4 van de foto"s online. Morgen nog een deel en dan overmorgen, zondag dus, de afsluiter met een extra grote gallerij
![]() |
|
||||
|
||||
Nog eentje te gaan na deze. www.belgiracing.be --> deel 5
|
|
||||
|
||||
Ronald heeft toch ook altijd oog voor de schoon vrouwkes hé
![]() groot gelijk!!
|
||||
|
||||
Ook net thuis , heb ook foto's genomen maar ga deze niet online zetten aangezien er al zoveel zijn en dit toch enkel space kost
![]() 1 ding is me vandaag opgevallen ![]() ![]() ![]() ![]() Persoonlijke topper voor mij was de Honda s2000 ![]() ![]() ![]() ![]() Vond het vandaag wel nogal druk... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|