![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Kelly , Ik heb opgevangen dat het best kon zijn dat een zekere E B als tweede piloot op de Porsche zal rijden van First , maar welke kleur Porsche ? Rood of Oranje ? Met sportieve groeten
|
|||
|
|||
Nog niet veelwagens die bevestigd zijn zo te zien hé
|
|
|||
|
|||
Inderdaad thomaske-Glpk ...iedereen staat op 't podium momenteel
![]() Alhoewel terug de meeste tegenstand in groep 4 met 4 wagens,verdoeme toch ...of de mogelijkheid, ik schrijf mij in in klasse 3 met zgz. 2001 cc ?? ![]() Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
naar gelang de tijd vorderd zullen er wel meer teams en piloten bevestigen TC zal altijd de moeite zijn....
|
||||
|
||||
Tis nog maar ne maand.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Op 25/03/2004 is er een verplichte technische controle voor alle ingeschreven teams (volledig seizoen). Dan zullen we wel heel wat meer te weten komen... C U |
|
|||
|
|||
Wij hebben ons deze week ingeschreven voor alweer een gans seizoen TC in klasse 4. Nu is alles dus voor 100% rond en kunnen we de deelname def. bevestigen. Met dezelfde piloten als vorig jaar. Bart Van den Broeck, Tom Segers en voor de 10-uren versterkt met Sven Anthonis.
See you all in Zolder. Groetjes Bart Van den Broeck |
|
||||
|
||||
Zojuist gelezen op een of ander forum
![]() ![]() Een wagen voor de klasse "met zijn allen duimen dat het die twee gaat lukken" Put / Pessendorffer met een Megane ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 27-02-2004 at 21:43. |
|
||||
|
||||
Quote:
was da nie op de forum van depaddock ![]() |
|
|||
|
|||
Touring Cup lijkt me zeker wel plezant omdat er dan niet te veel stress aan te pas komt.
Als k touring rij is het voor bij bedoelt als training. Over Erik Bruynoghe in de Touring heb ik nog niks gehoord thuis en over een oranje porsche ook niet. Ik moet zelf nog effe wachten. Maar is het donderdag droog dan ga ik wel een keertje proberen met de Porsche. Voorstel van papa dus ik zeg zeker niet nee. |
|
||||
|
||||
Dan kom ik zeker eens een kijkje nemen!
Kunt ge met die Porsche van First ook gene BELCAR rijde? ![]() |
|
||||
|
||||
spijtig dat je door dat gladde weer niet hebt kunnen testen....of ben ik mis
![]()
|
|||
|
|||
welk kunnen rijden maar niet met de porsche...
t is te zot om die kosten aan regenbandjes te doen terwijl papa nog gebruikte slicks heeft liggen... k hoop dat het donderdag droog is hoewel het er niet naar uit ziet dat het weer goed gaat zijn... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|