De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-03-2004, 17:11
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Toch al een beter startersveld dan veleden jaar, maar het kan nog beter natuurlijk
Old 24-03-2004, 22:08
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

moesten ze nu nog eens een onderverdeling hebben in Works teams en een scolarship klassement waar ze met een paar jaar oudere FR1600 rijden die dan ook wat goedkoper zijn ... da zou een groot kampioenschap kunnen worden ...
Old 25-03-2004, 01:25
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ben eens benieuwd wat die Beschir Khalil ervan terecht gaat brengen, nog geen ervaring in de autosport, maar eentje die snel leert lijkt zo! en dan Marc als teambaas en begeleider, kan niet slecht zijn!
Old 25-03-2004, 02:03
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Ben eens benieuwd wat die Beschir Khalil ervan terecht gaat brengen, nog geen ervaring in de autosport, maar eentje die snel leert lijkt zo! en dan Marc als teambaas en begeleider, kan niet slecht zijn!
Heeft naar 't schijnt nog nooit elders competitie gereden. Tegen het einde van de dag draaide hij maandag in Spa rondjes 2'51 terwijl op dat moment bvb Van den Heuvel 2'49 draaide. Heb geen tijden gehoord van andere testers...
Reply With Quote
Old 27-03-2004, 16:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Pascal
Dit zouden ze voorlopig zijn.

Herck Michaël --- Junior Racing Team
Die Herck is al stiekem aan het oefenen in Spanje ......en helemaal niet zo slecht, derde tijd in de kwalificatie in een redelijk vol veld
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 01:22
Pascal Pascal is offline
A4993

Uitslagen kwalificatie NRF.

Wat enorm opvalt is de enorm jonge gezichten in deze klasse. Als ik me niet vergis enkele 14-jarigen aan de start. Het is echt geen zicht als je het mij vraagt. Ben eens benieuwd hoe deze jonge wolven, waarvan sommigen morgen hun eerste race gaan rijden, zich gaan gedragen.

SOULET en TONET, "oud" gedienden steken er een beetje boven uit. De rest ligt kort samen.

1 SOULET Maxime 1:47.310
2 TONET Jonathan 1:47.665
3 BELMANS Pieter 1:48.132
4 ROOSENS Eddy 1:49.505
5 DE BOCK Alexandre 1:49.608
6 SEVRIN Pierre 1:49.661
7 VAN DEN HEUVEL Dave 1:49.735
8 BAGUETTE Bertrand 1:49.976
9 KERANEN Marko 1:50.654
10 BESCHIR Khalil 1:51.111
11 VANDERSTAPPEN Nicolas 1:51.162
12 MARISSAL Alexandre 1:51.683
13 DILLMANN Tom 1:51.985
14 PIGNATO Maurizio 1:52.305
15 HAUSER David 1:53.180
16 MAWET Christophe 1:56.454

C U
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 19:15
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Over de Rookies lijkt Tom Dillmann mij de beste. hij werd in de 1ste race 6de en ook in de 2de race 6de. De andere youngster Maurizio Pignato werd in de 1ste race 9de en in de 2de race 7de.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 04-04-2004, 20:37
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Bertrand Baguette heeft toch laten zien dat hij zen Academy waard is, in 1e race lang 3e gereden en in laatste ronde nog voorbijgestoken door Pieter Belmans (TBR).
In de 2e race door een prachtige start meteen aan de leiding, die hij op het einde voor een ronde kwijtspeelde aan Soulet, maar toch terug ervoorbij, en dus meteen zen eerste overwinning op zak!!
Mawet daarentegen, die heeft nog veel te leren, hij reed beide races gans achteraan het veld.

Wat mij wel opviel: der rijden daar twee gastjes van een jaar of 14 al mee, da vind ik toch echt nog te jong ze, als ge die zo zie, onvoorstelbaar gewoon
Old 07-04-2004, 00:21
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Wat we me wel érg opviel, dat die jonge (bonte) bende vd FR1600 piloot(jes) o.a. in de Villeneuve cicane constant de pas af sneden! als je in een race of kwali in de Villeuve stond, dan was er wel elke passage wel iemand die de grindbak volledig doorkruiste, een spin maakte, ....

Enkele voorbeelden van wat ze allemaal hebben vericht in de Villeneuve kan je bekijken op >>>users.skynet.be/kbo-torfs > autosport > belcar > FR1600

Maar toch vind ik het uiteraard heel mooi om te zien dat er dit seizoen er eindelijk een degelijk startveld is in deze klasse! Verder is het ook zo dat de race's mooi waren om naar te kijken, heel mooie duel's, zelfs voor een 8e plek! (zo moet het zijn!)
Old 07-04-2004, 00:50
FormulaV-JH495's Avatar
FormulaV-JH495 FormulaV-JH495 is offline
De Paddock Regular

das racen é ... bekijk de mannen in hun FF's maar .. die vliegen nog meer op en over elkaar ...
Old 26-05-2004, 15:14
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Michael herk & Tom Dillman reden afgelopen weekend ook rondjes in Magny Cours!

Herk won zelfs twee maal!!

Alles er over kan je lezen op www.racingworld.be
Old 26-05-2004, 15:27
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Misschien wel iemand om in het oog te houden die Michael Herck. Hij heeft niet alleen een mooi kapitaal achter zich maar blijkt ook goed te presteren. Hij test bijna constant. Zo heeft hij een 3-tal wagens ter beschikking om afwisselend in Belgie - Frankrijk, Italie en Spanje te trainen. Dit was reeds zo in de Karting.
Benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen...
Old 26-05-2004, 21:00
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Quote:
Originally posted by A.J.
Misschien wel iemand om in het oog te houden die Michael Herck. Hij heeft niet alleen een mooi kapitaal achter zich maar blijkt ook goed te presteren. Hij test bijna constant. Zo heeft hij een 3-tal wagens ter beschikking om afwisselend in Belgie - Frankrijk, Italie en Spanje te trainen. Dit was reeds zo in de Karting.
Benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen...
Dat die kerel aan een stuurtje kan draaien, daar ben ik 100% van overtuigd! Ik heb hem in actie gezien, en hij was écht SUPERIEUR!!!
Wat dat kapitaal betreft, zit het alvast goed. Zeeeeer goe heb ik me laten vertellen! (er hing trouwens onder z'n Belgische drie kleur op de wagen nog een vlag van Monaco, z'n pa reed trouwens ook met een nr plaat uit Monaco...

Wat A.J verteld: ""Zo heeft hij een 3-tal wagens ter beschikking "" amai, dit is wel een beetje crazy!!! Wie gaat dat allemaal betalen ???
Heeft dan het Luxembergse Junior Racing team meerdere wagens voor hem???
of rijd hij bij verschillende teams in de verschillende kampioenschappen???

Wat is eigenlijk de leeftijd van dit talent???
Heeft hij vorigjaar ook al gereden op het circuit?? hoeveel jaren dan al??
Of heeft hij enkel karting gedaan voordien??
Old 26-05-2004, 21:04
Mr.Dallara's Avatar
www.dallara.it

Verder verbaaste Tom Dillman mij!!!

Hij is écht nog piep jong! En barst ook van het tallent!

Hij kwam bij mij zeer volwassen over, ik heb hem zelfs een gesprekje zien hebben met de team manager van Vergani Formula (WS Light)!
Old 27-05-2004, 02:42
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Wat A.J verteld: ""Zo heeft hij een 3-tal wagens ter beschikking "" amai, dit is wel een beetje crazy!!! Wie gaat dat allemaal betalen ???
Heeft dan het Luxembergse Junior Racing team meerdere wagens voor hem???
of rijd hij bij verschillende teams in de verschillende kampioenschappen???

Wat is eigenlijk de leeftijd van dit talent???
Heeft hij vorigjaar ook al gereden op het circuit?? hoeveel jaren dan al??
Of heeft hij enkel karting gedaan voordien??
Junior racing is speciaal voor hem door zijn vader uit de grond gestampt. Ze hebben hier en in zuid europa wagens staan. Vaak wordt er op zondag een race gereden en gaat junior vb dinsdag terug aan het testen in Spanje.
Vorig jaar heeft hij geen wedstrijden gereden geloof ik maar wel enorm veel getest. In Francorchamps was hij soms met 2 wagens aanwezig. Zo heeft Jan Heylen hem toen de lijnen moeten tonen door voor hem te rijden. Na dat testjaar is hij nu duidelijk klaar voor het grotere werk.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules