![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Voilà, nog een team ingeschreven zie, Gikke en zijne maat (....)
Houd elle ma vast .... Teamnaam is nog geheim ......
|
||||
|
||||
Ik zen ook weer van de partij,
Mijne teampartner is thijs de ridder teamnaam momenteel nog niet bekend
|
|||
|
|||
Ik waarschijnlijk dit jaar debuut maken :-)
Ploegmaat heeft wel al een paar keer meegedaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
homerken of te dieter w.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is het de bedoeling dat we zelf een vast team samenstellen of zijn door jullie mogelijkheden voorzien om de "losse" piloten telkens in een team te plaatsen?
De kans bestaat dat Monique en ik gaan samen rijden. Dat zal dan wel telkens zijn om "het pak" wat aan te dikken. Qua ambities zijn we realistisch... Anderzijds zitten we met de kindjes, als jullie altijd s'avonds gaan rijden kan dat wel eens moeilijk worden en zullen we dus moeten afwisselen. Op die manier kunnen we natuurlijk enkel deelnemen als we zeker zijn dat de aanwezige piloot ter plaatse een teammaat heeft. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Bij mij is er een teamwijziging.
Kristof Fransen rijd mee in de plaats van Thijs De ridder teamnaam nog steeds onbekend
|
||||
|
||||
Vandaag bevestigd:
Stijn Claessens en Dieter vanderavoort
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nee , gij, uw kandidatuur is afgewezen.... Trouwens die 18 minuten min. racetime zijn voor jou toch te lang ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Lap kheb al boel met de organisatie ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Vicky heeft zichzelf vrijwillig als rechterlijke macht opgegeven. Straffen uitspreken én uitvoeren is dus voor haar. Let er dus op dat jullie braaf blijven, of je krijgt met haar te doen. En om een persoonlijke noot toe te voegen : DIT WIL JE ECHT NIET !!! ( Je hebt waarschijnlijk de zweepslagen op mijn rug nog niet gezien ) ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|