![]() |
|
|
||||
|
||||
overwinning voor Ferrari ... had het helemaal niet verwacht!
|
|
||||
|
||||
tis WEER van dat.. ik kijk gewoon GP meer(behalve SPA) tot er iemand zegt dat schumacher is uitgevallen anders wint hij toch altijd
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
de vraag is in hoeverre je daar met een vermanend vingertje voor naar Schumacher moet wijzen .....
Als ik zie wat een gigant als McLaren (toch de steun van Mercedes, Siemens, ....) ervan bakt, dan zou ik eerder daar eens gaan klagen.
|
||||
|
||||
mijn mening:
ik vond het ook een saaie race, maar dit wilt enkel 1 ding zeggen: FERRARI EN BRIDGESTONE HEBBEN HUN HUISWERK VOOR DE KOMENDE 4 MAANDEN AL GEMAAKT EN DE REST DACHT MET EEN PAAR TOPTIJDEN DE KLOK TE SLAAN ... Ferrari heeft nooit gezegd dat de F2004 zó goed ging zijn! ze zeiden enkel dat de resultaten voor zich gingen spreken ... chapeau voor die mannen om na 4 jaar nog steeds op kop te staan! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zeker Toyota die, naar mijn mening, overal de personen die de sterke factor waren bij een team gingen weghalen (kijk maar naar Renault) door ze vet te betalen.
Ik weet nog heel goed dat hier enorm veel kritiek op was het jaar voor dat Toyota hun intrede deed in de F1. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|