De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-10-2001, 11:04
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Ge hebt wel een punt dat het verschil tussen Hakkinen en Coulthard niet zo groot was. Hakkinen was wel gedurende heel het weekend een stuk sneller en voerde de strategie tot in de perfectie uit. En wat die supporters betreft, is het, denk ik overal een beetje zo dat men denkt dat de meerderheid van de anderen tegen zijn eigen favoriet is. Ik denk dat er hier op de paddock een vrij goed evenwicht is tussen pro en contra-ferrari.
Reply With Quote
Old 03-10-2001, 15:01
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

ne keer een referendum organiseren hé, maar dan zouden we wel de meeste van de leden bereiken en ik denk dat er van de 73 niet zo veel meer langs komen of af en toe maar eens.
Ze doen dat nu overal, bij Sabena, ...zelfs op mijnvrouws werk, dus waarom hier niet*L*
Greetz

heb efkes nagekeken, en van de 73 zijn er maar elf die hun email niet gegeven hebben bij registratie, jij als moderator moet dat toch kunnen opzetten. Dan weten we direct met welke supporters we hier allemaal te doen hebben hé, en kun je de bewijzen voorleggen dat de paddock niet anti-shumi is maar evenwichtig verdeeld

nog ne keer Greetz

Last edited by Laskaat; 03-10-2001 at 15:06.
Reply With Quote
Old 03-10-2001, 16:51
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Is 't tegen mij, Laskaat? Diene moderator weet ik wel niet goed waar ik die aan verdiend heb, misschien voor het sport-forum. Als ik eens tijd heb, ga ik dat misschien eens in gang steken, ik zal wel zien.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules