![]() |
|
|
||||
|
||||
Met alle respect Philippe, maar volgens mij hebben de organisatoren niet genoeg nagedacht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je zo gaat redeneren dan durf ik te beweren dat sommige deelnemers de reglementen niet goed hebben gelezen. Het is maar door welke bril je kijkt ![]() Wat betreft de organisatie, volgens mij hebben ze de winter goed gebruikt. De Mini's zijn in 2004 flink verbeterd, het kijkspektakel is stukken beter als vorig jaar. Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
daar wil ik mij niet over uitspreken, het is al moeilijk genoeg voor de organisatoren om iedereen tevreden te stellen en misschien heb je wel gelijk, maar dan moeten de kandidaten voor de aanvang van het seizoen aan tafel gaan zitten en niet als alles gestart is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
laat mij 1 ding duidelijk stellen, ik gaf gewoon mijn MENING, en anderzijds, er is totaal geen sprake van een vete tussen alex en mij. Ik wil gewoon een fair "apart" kampioenschap rijden.
Wat mij betreft is de zaak hier gesloten, ik wil bij niemand gevoelige snaren raken en uiteraard heeft ieder zijn eigen mensen waar hij of zij het voor opneemt. Ik wil hier geen vieze gezichten voor, ik kwam gewoon effe met mijn mening af, that's all. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar een reglement is er toch al van bij de inschrijving, dus je wist dit op voorhand. |
|
|||
|
|||
tuurlijk ken ik u wel.
in het reglement was de puntenverdeling niet gekend. mini zelf had bij dit probleem niet stilgestaan. volgende week zal er met alle dames samen over gesproken worden want mini beseft zelf ook dat dit niet een goede oplossing is. we zien wel, jullie krijgen het zeker te horen... |
|
|||
|
|||
Zoveel heisa voor 2 dames. Ik reken namelijk De Cock, Dexters en Verhenne niet mee. Welke waarde hecht men dan nog aan de lady's cup ??????????
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|