![]() |
|
|
||||
|
||||
hier geen drie maand verlof, wel de kleinste tweede zit ooit, drie vakken, maar ik heb hem toch gevierd
|
||||
|
||||
En hier geen enkele maand verlof. Ik ben namelijk afgestudeerd
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
taart is goed bij de Touring van 11/7. Veel succes met het zoeken naar een job. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() @Ottooke, Welkom in het echte leven, de weekenden op Zolder zullen je dierbaar worden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Re: 3 maanden vakantie :D:D
Quote:
![]() ik ben zelf ook "werknemer" in die "firma" en het is triestig om te zien welke noodzakelijke plannen voor modernisering in de "kast" worden geduwd wegens "budgetaire maatregelen" PR dat is blijkbaar het enige wat nog telt, defensiedagen, open-doors etc.. maar om niet te ver van deze thraed af te wijken... er zijn er in de ABL genoeg die nog werken. Zeker als je een brigade steunt die om de haverklap volk mag leveren voor Kosovo, Afganistan, etc..., om daar de ![]() Maar hoe dan ook wat je ook doet en waar je ook mee bezig bent voor iedereen een prachtige vakantie toegewenst of ze nu 3 dagen, 3 weken of 3 maanden duurt, dus laat de zon maar komen ![]() |
|
||||
|
||||
Den deze is dus geslaagd voor z'n tweede zit. 2de Lic dit jaar en daarna werken...
|
|
||||
|
||||
Proficiat Scapa!
En dat ge ons nog veel heugelijk nieuws moogt brengen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |