![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
driesco
ik zal je eerstdaags mijn facturatieadres bezorgen.... ben er enkel nog niet uit wat ik als medesponsor op de flyer wil en kan zetten omdat we geen particuliere handel voeren, ik denk dus dat ik enkel het logo GM RACING ga gebruiken welke ik dan zal door emailen.
Wat de radiospot betreft..... ik zal wel iets vinden welke al uw opgesomde punten zal omvatten, maar zoals enkele threads ervoor reeds naar voren gebracht is door iemand denk ik dat een spot in't schuun vloams beter zou inslaan en begrijpbaar zou zijn voor iedereen. We zorgen ervoor..... maar eerst wil ik weten wie er nog plaatselijke radiozenders kent en kan bekomen dat die "spot" gedraait wordt, ik ben niet van plan alleen tegen de "molens" te vechten. Doei Luc |
|
|||
|
|||
Eerste ontwerp folder TC staat online.
U kan hem hier bekijken en commentaar geven. Dit is de eerste versie, van zodra alle partners gekend maken wij hem af en gaan we drukken. Druk voorzien woensdag 07.00, klaar in de wheels vrijdag vanaf 15.00. Folder hier |
|
||||
|
||||
Prachtig werk Driesco!
Heel mooie flyer (spreekt volgens mij wel aan) en een informatieve lay-out van de site. ![]() |
|
|||
|
|||
Nummer 5 is ook binnen, met dank @ Wheels Café.
Wij gaan in de loop van deze morgen een brief opstellen die informatie bevat voor alle TC en Sprinterscup teams. Misschien kunnen sommigen onder jullie hem mee helpen doorsturen naar alle teams uit de TC en Sprinters Cup want wij hebben hier bijna geen gegevens van. Wat betreft de adverteerders, ik denk dat er nog een 6-7 en 8 op komst zijn waardoor we meer flyers gaan kunnen laten drukken dan voorzien. Wie ik nog mis zijn de mannen die eigenlijk ook wel een centje verdienen aan de TC en Spirnterscup, zijnde; Esselens (dranken) Dunlop Pirelli Mosa Frein GT Autoparts Stickermannen Circuit Zolder zelf En de leveranciers van materialen zoals: Sparco - Sabelt - Stand 21 - VDB - enz.. Misschien kunnen jullie even mee helpen polsen Mvg Dries |
|
|||
|
|||
Re: driesco
Quote:
![]() Is Q genoeg of mogen het ook plaatselijke zijn ![]() |
|
|||
|
|||
Voili sé Dries, da begint er op te trekken (Q music)
![]() Mijn bedoeling = enkele CD's branden en telkens per race opsturen (met de juiste datums uiteraard) naar alle personen welke deze kunnen doorspelen naar een radiostation uit hun streek. Dus ik wil hier adressen zien van contactpersonen. Als we allemaal aan hetzelfde touwtje trekken kunnen we iets moois van de TC maken en dit project beter verkopen (in de toekomst...) aan sponsors, snap je het plaatje ??? Doei Luc GM RACING |
|
|||
|
|||
Niet via hier LUC, laten we alles centraliseren bij ons.
DUS, indien iemand een radiostation bij hem in de buurt goed kent waar we ons spotje van de TC mogen draaien stuur dan een mail naar news@belgianraceinvest.be en wij nemen contact met je op. Zo weet Luc ook waar het gaat komen en hoeveel CD's hij moet maken. Bij Replifact in Nederland maken ze die per 1000 hé Luc ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Is deze op we website de juiste volgens jou? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hi,
Ik zit dit eens te volgen..en heb (heel misschien) een tipje... (En ik weet niet of het haalbaar is, enz...) Maar bij mij (in de buurt van Rotterdam) krijg je reclame en huis-aan-huis bladen. Misschien kun je voor de eerste keer eens zo'n flyer bij zo'n huis-aan-huis blad in de omgeving van Zolder voegen. Of toevoegen bij de reclame folders... En ook de radiospot..stuur de spot gewoon eens op naar de lokale zenders in de buurt van Zolder. Als de mensen uit de streek eerst beginnen te komen..volgt misschien de rest ook. En probeer eens 'Het Belang' en Het Nieuwsblad te porren voor een advertentie. Beiden zijn best geïnteresseerd in autosport, dacht ik. Het zijn maar ideetjes...en nogmaals...helaas woon ik te ver weg om actief iets te doen. Yvonne |
|
|||
|
|||
Tot nader order doen we even niets omdat ons ontwerp van de flyer vrij waarschijnlijk zal afgekeurd worden omwille van logo's en naam van Zolder die tegenstrijdig zijn met de logo's van ons onderaan de flyer.
Even geduld dus. |
|
|||
|
|||
Volg al geruime tijd alles van TC. Dus….
Voor het HRT- team: -20 onderleggers al zeker ( is al eens voor gebeld, startte pas 12maart zeker?)(afhalen in Wheels zeker) -flyers voor TC 1 (komen we wel halen in Wheels) - @ LUC om te beginnen 1 radio CD (hoe lang zal het spotje zijn?) om hier in Aalst te starten ( zal best doen om meerdere natuurlijk!!) Wij staan 12-13 maart op racing show in Wieze (Aalst) dus onze bedoeling is om daar al een eerste inspuiting te geven wat TC betreft. Te beginnen met flyers TC1.. Ik hoop dat deze schitterende inspanningen en responses ook het hele seizoen doorgaan, want het zal het jaar van de waarheid worden voor TC wat pub betreft. Als klein team zullen we zeker proberen ons steentje bij te dragen, op onze manier dan. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|