![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Benjispringen en Monstertrucks (dus nog meer MadUSA-toestanden) . ![]() Bedankt hoor, Circuit Zolder. Hier zitten de autosportliefhebbers echt op te wachten! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdens de 24 Uren is het niet anders. Je ziet volk bij de start, volk bij de finish en volk op één of andere fuif midden in de nacht. Waar zit al dat volk tijdens de rest van de race? Verleden jaar zat ik met mijn collega op de tribune op verschillende ogenblikken overdag en 's nachts. 's Nachts lagen wij als enigen van een handjevol groep mensen (die andere mensen kenden we niet) te ronken op de tribune met dat schone geluid op de achtergrond. Voor dat geluid komen we! Dit is gewoon niet te vergelijken met de Nordschleife waar iedereen ervoor zorgt dat het een feest wordt. Naar de Nordschleife ga je toch ook niet om een bungee-sprong te wagen, een lekkere fuif mee te maken tijdens een 24-uren-race,... |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent vorig jaar trouwens ook naar die fuif geweest op de 24h van Zolder. ![]() |
|
|||
|
|||
Wat een gezeur hier allemaal. Iedereen heeft wel zijn reden om af te zakken naar de 24 uur van Zolder. Ik heb nog nooit een bezoek gebracht aan een fuiftent, tenzij uit nieuwsgierigheid en dan ten hoogste voor een half uur. Ik zou zeggen : leven en laten leven... Natuurlijk, zolang ik geen last heb van de nevenactiviteiten zoals bvb bij een "massale" vechtpartij enkele jaren geleden. Dat doet de autosport geen goed...
Deze festiviteiten zie je tijdens elke 24 uur... Ik zal er geen minuut koers minder voor zien en er geen minuut minder van genieten... C U |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
pubers met scooters zijn der ook wel eens om iets te halen en als ze rustig rijden is er toch niks aan de hand of wel ?? echter als je gpr tent leeggeroofd word vind ik wel erg en als bijv. bierflessen OP het circuit worden gegooid word het helemaal erg !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Pascal is hier de mens met het meeste verstand. ieder komt voor zijn goesting. Pascal gij zijt ne goeie om mee te discuteren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Besten,
even een vraagje, ik kom waarschijnlijk ook naar de 24 uren met een tentje. Waar kan ik die best zetten? of gewoon een paats huren op de camping daar ??? graag even een reactie. mvg, Jo Smets |
|
|||
|
|||
Het beste is nog altij deen plaatsje op de camping. Ik denk dat ik dat dit jaar ook ga doen voor door de week; Want altijd maar naar huis gaan zie ik niet echt zitten. GLPK is dan op weg met de FIA GT en dus is onze tweede vrachtwagen daar. Daar zijn echter geen slaapvertrekken in dus daarom een tentje.
Mvg |
|
||||
|
||||
Camping, it 'll be then,
lekker kort by de Wheels ![]() ![]() ![]() Race-groeten, Jo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En er mag randanimatie zijn maar ge moet ook niet overdrijven , de race en de wagens moeten centraal in de belangstelling staan, niet de randanimatie
|
|