De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-06-2005, 16:30
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Ik heb het ook vernomen. Rond 16.30 toen ik lekker onder de douche stond hoorde ik het op Top Radio.

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hebben gespeeld om ze naar Zolder te krijgen en zeker als je weet dat dit hun enige optreden is dit jaar in België. Ze zullen op zaterdag spelen om 00.00 Mooi tijdstip maar daar zullen de marshals en teammembers onder ons niet veel aan hebben hé.

Weet er iemand of dat YabYum Raing weer van de partij is tijdens deze 24Uren?

Mvg
Bwaaah, pitstops goed plannen en hoofdtelefoon ophouden en dat moet wel lukken
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 16:45
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by strepper
... welke toeschouwer gaat er nu vanaf 16 uur tot pakt 2 uur s'nachts constant naar de koers kijken, dat doet niemand....
Dat denk je dan maar! Je zou er versteld van staan hoeveel die-hards de 24 Uren volledig volgen.
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 16:54
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Weeral t zelfde - die mensen van Benji Fun...Wat vinden ze daar in Zolder zo goed aan?...
Leg mij dat is uit.
Elke voorstel/idee dat hier voorgesteld is wordt vakkundig in de wind geslagen..Arm vlaanderen.

Inderdaad. Benjispringen en Monstertrucks (dus nog meer MadUSA-toestanden) .
Bedankt hoor, Circuit Zolder. Hier zitten de autosportliefhebbers echt op te wachten!
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 17:56
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
een tijd geleden zij men hier er komt geen kat naar autosport kijken.
nu bij de Renaults en waarschijnlijk tijdens de 24 uur gaat er wel een pak volk zijn is het ook niet goed ik weet niet wat jullie willen.
Tuurlijk moet er volk naar races komen, maar je merkt duidelijk dat meer dan de helft niet uit interesse voor de autosport komt. Een groot deel van die mensen is daar op uitnodiging, een ander deel om zich eens te laten zien. Als je hen dan vraagt waar ze het stuur kunnen vinden in de cockpit, dan doen ze de kofferbak open om te kijken of daar geen stuur is om de wagen te besturen. De andere helft zou de motorkap opendoen. Tijdens de World Series was het vol met mensen dat daar eigenlijk niks te zoeken heeft. Reken dan nog al die pubers met hun scooters en quads die door de paddock scheuren en het feest is compleet.
Tijdens de 24 Uren is het niet anders. Je ziet volk bij de start, volk bij de finish en volk op één of andere fuif midden in de nacht. Waar zit al dat volk tijdens de rest van de race?
Verleden jaar zat ik met mijn collega op de tribune op verschillende ogenblikken overdag en 's nachts. 's Nachts lagen wij als enigen van een handjevol groep mensen (die andere mensen kenden we niet) te ronken op de tribune met dat schone geluid op de achtergrond. Voor dat geluid komen we!
Dit is gewoon niet te vergelijken met de Nordschleife waar iedereen ervoor zorgt dat het een feest wordt. Naar de Nordschleife ga je toch ook niet om een bungee-sprong te wagen, een lekkere fuif mee te maken tijdens een 24-uren-race,...
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 18:29
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bluelite
Tuurlijk moet er volk naar races komen, maar je merkt duidelijk dat meer dan de helft niet uit interesse voor de autosport komt. Een groot deel van die mensen is daar op uitnodiging, een ander deel om zich eens te laten zien. Als je hen dan vraagt waar ze het stuur kunnen vinden in de cockpit, dan doen ze de kofferbak open om te kijken of daar geen stuur is om de wagen te besturen. De andere helft zou de motorkap opendoen. Tijdens de World Series was het vol met mensen dat daar eigenlijk niks te zoeken heeft. Reken dan nog al die pubers met hun scooters en quads die door de paddock scheuren en het feest is compleet.
Tijdens de 24 Uren is het niet anders. Je ziet volk bij de start, volk bij de finish en volk op één of andere fuif midden in de nacht. Waar zit al dat volk tijdens de rest van de race?
Verleden jaar zat ik met mijn collega op de tribune op verschillende ogenblikken overdag en 's nachts. 's Nachts lagen wij als enigen van een handjevol groep mensen (die andere mensen kenden we niet) te ronken op de tribune met dat schone geluid op de achtergrond. Voor dat geluid komen we!
Dit is gewoon niet te vergelijken met de Nordschleife waar iedereen ervoor zorgt dat het een feest wordt. Naar de Nordschleife ga je toch ook niet om een bungee-sprong te wagen, een lekkere fuif mee te maken tijdens een 24-uren-race,...
Maar als autosportfan mag je tijdens zo'n race toch wel eens even iets anders doen en dan mag een fuifke wel.

Jij bent vorig jaar trouwens ook naar die fuif geweest op de 24h van Zolder.
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 19:45
Pascal Pascal is offline
A4993

Wat een gezeur hier allemaal. Iedereen heeft wel zijn reden om af te zakken naar de 24 uur van Zolder. Ik heb nog nooit een bezoek gebracht aan een fuiftent, tenzij uit nieuwsgierigheid en dan ten hoogste voor een half uur. Ik zou zeggen : leven en laten leven... Natuurlijk, zolang ik geen last heb van de nevenactiviteiten zoals bvb bij een "massale" vechtpartij enkele jaren geleden. Dat doet de autosport geen goed...

Deze festiviteiten zie je tijdens elke 24 uur...

Ik zal er geen minuut koers minder voor zien en er geen minuut minder van genieten...

C U
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 19:59
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pascal
Natuurlijk, zolang ik geen last heb van de nevenactiviteiten zoals bvb bij een "massale" vechtpartij enkele jaren geleden. Dat doet de autosport geen goed...
Dit was vorig jaar. Dit en het feit dat je snachts als bewaker rondom de tent moest lopen (gtr tent) om te voorkomen dat hij leeggeroofd zou worden deden voor mij behoorlijk afbreuk aan de lol. Nevenactiviteiten zijn prima, maar ben met met eerdere uitspraken eens dat het niet zo pal op de paddock moet.
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 20:28
teun{crg} teun{crg} is offline
De Paddock Rookie

pubers met scooters zijn der ook wel eens om iets te halen en als ze rustig rijden is er toch niks aan de hand of wel ?? echter als je gpr tent leeggeroofd word vind ik wel erg en als bijv. bierflessen OP het circuit worden gegooid word het helemaal erg !!
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 21:14
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
welke toeschouwer gaat er nu vanaf 16 uur tot pakt 2 uur s'nachts constant naar de koers kijken, dat doet niemand.
Ik volg alleen de wedstrijd en die nevenactiviteiten zouden voor mijn part allemaal geschrapt mogen worden.
Reply With Quote
Old 09-06-2005, 21:56
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

Pascal is hier de mens met het meeste verstand. ieder komt voor zijn goesting. Pascal gij zijt ne goeie om mee te discuteren.
Reply With Quote
Old 10-06-2005, 10:01
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by redje
Maar als autosportfan mag je tijdens zo'n race toch wel eens even iets anders doen en dan mag een fuifke wel.

Jij bent vorig jaar trouwens ook naar die fuif geweest op de 24h van Zolder.
Geweest ja, geamuseerd neen. Het hoort er gewoon niet.
Reply With Quote
Old 10-06-2005, 10:39
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular

Besten,

even een vraagje, ik kom waarschijnlijk ook naar de 24 uren met een tentje. Waar kan ik die best zetten? of gewoon een paats huren op de camping daar ???

graag even een reactie.

mvg,
Jo Smets
Reply With Quote
Old 10-06-2005, 16:44
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Het beste is nog altij deen plaatsje op de camping. Ik denk dat ik dat dit jaar ook ga doen voor door de week; Want altijd maar naar huis gaan zie ik niet echt zitten. GLPK is dan op weg met de FIA GT en dus is onze tweede vrachtwagen daar. Daar zijn echter geen slaapvertrekken in dus daarom een tentje.

Mvg
Reply With Quote
Old 10-06-2005, 16:46
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular

Camping, it 'll be then,

lekker kort by de Wheels

Race-groeten,
Jo
Reply With Quote
Old 10-06-2005, 17:21
ZTCfan's Avatar
ZTCfan ZTCfan is offline
De Paddock Rookie

Arrow

Quote:
een showprogramma zal er altijd zijn dat is zo in Spa, Le Mans enz.
het hoort er gewoon bij. welke toeschouwer gaat er nu vanaf 16 uur tot pakt 2 uur s'nachts constant naar de koers kijken, dat doet niemand. En als ze zo meer publiek kunnen aantrekken zoveel te beter voor iedereen.

een tijd geleden zij men hier er komt geen kat naar autosport kijken.
nu bij de Renaults en waarschijnlijk tijdens de 24 uur gaat er wel een pak volk zijn is het ook niet goed ik weet niet wat jullie willen.
Ik zeg altijd, beter veel volk dan weinig niet?
En er mag randanimatie zijn maar ge moet ook niet overdrijven , de race en de wagens moeten centraal in de belangstelling staan, niet de randanimatie

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules