![]() |
|
|
||||
|
||||
chevy op 9,12 en 14
![]() de honda op pole.. ![]() voledige uitslag op http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round05.gif |
|
||||
|
||||
Eindelijk Live timing hersteld : Grid 1 Terting, 2 Giovanardi 3 Thompson 4 Tarquini 5 Gené 6 Rydell 7 Huff ! 8 Garcia 9 Menu ! 10 Coronel 11 Colciago (van 1 !) 12 Larini(als ze die kunnen herstellen) 13 Priaulx 14 Farfus (van 4 !) 15 Dirk M. 16 d'Aste 17 Ciro 18 Mastretta 19 Zanardi (pover...) 20 Plato (van 10) 21 Hennerici 22 Rosenblad 23 de Michéli (indien hersteld) 24 Rosenblad .
Massa brokken voorspel ik ; BMW's gaan in de start opschuiven zodat het dringen wordt voor de 1e bocht + Colciago, Farfus en Plato gaan tragere deelnemers voor zich hebben . Pronostiek Race 1. Garcia : die pakt bij de start 7 man Race 2. Colciago als 8e in race 1 vanop pole de hele race aan kop |
|
||||
|
||||
hhhm ik heb precies een andere uitslag ??
![]() maj op uwe uitslag staat de chevy nog hoger dus mij is het goed hoor.. |
|
|||
|
|||
En Peter Baert vond een nieuwe auto uit : de Chevrolet Larini
![]() ![]() ![]() Als dit circuit een geldige FIA-keuring krijgt, zie ik niet in waarom in Zolder geen FIA-wedstrijden meer plaats zouden mogen vinden. Het circuit is verre van klaar. Weinig uitloopstroken en muren die wel heel kortbij komen. Partytentjes in de pitlane, het gras naast de piste lijkt wel een pattatenveld enz... Tijdens de qualifs al behoorlijk wat brokken. Dat voorspelt niet veel goeds voor de wedstrijd. De slimste zou morgen wel eens kunnen winnen. En waarom zou dat dan geen BMW kunnen zijn. De kat uit de boom kijken vanuit de achterhoede kan wel eens resultaat opleveren. Bovendien is er steeds kans op regen rond het uur van de wedstrijden. C U |
|
||||
|
||||
Alfa 1-2-3 op de grid aangezien Terting ook 10 plaatsen achteruit moet owv motorwissel...
Toch straf dat Colciago Thompson een halve seconde achter zich kan houden... Nu iedereen op gelijke voet vertrekt komt de competetiviteit van de Honda naar boven. En daarvoor hadden ze geen duur GPS systeem nodig ![]() Last edited by Scapa; 26-06-2005 at 11:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het circuit is er inderdaad nog niet klaar voor, maar toch vind ik het leuk dat ze een keer op zo'n circuit racen. Die Europese circuits ken ik onderhand wel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() verder hoop ik voor de eerste punten voor de chevy rijders.. !!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd hoeveel er gaan aankomen... Met Terting is nog 1 die tragere wagens voor zich heeft op een baan waar naast de ideale lijn weinig grip is . Naast Alfa mag't voor mij ook GM zijn alhoewel ik Chevy-US verkies om begrijpelijke commerciele redenen die ik bij ex.Daewoo niet heb . Anderszijds vrees ik dat Alfa en GM nu goed gaat scoren ten nadele van (de penalty-kilo's) de performantie op Spa waar ik natuurlijk ter plaatse ga kijken en als ik 1 keer mag kiezen dat ze goed voor de dag komen is 't op Belgische grond uiteraard .
|
|
||||
|
||||
Klopt het dat het vanavond live races zijn?
D'as toch een rare timing, Fia Gt en WTCC dat zover uiteenligt qua uren? |
|
||||
|
||||
jah tis nie moeilijk als de fiagt in brno is en de wtcc in mexico...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() C U |
|
||||
|
||||
Ja natuurlijk, ben nogal verstrooid vandaag...
|
|
||||
|
||||
Race 1 : 1 Giov. 2 Tarquini 3 Rydell 4 Thompson 5 Garcia 6 Huff 7 Terting 8 Coronel 9 Farfus 10 Larini ... Dirk, Colciago, Priaulx out Jörg niet gestart .
|
|
||||
|
||||
net peter beart : terting wat gewoon uit het cup racen komt.. vergeten dat hij in 2003 dtm reed ?? verder vind ik dat hij goed comentaar geeft, het is fijn om eens een belg op eurosport te horen..
verder echt mooi die races daar Colciago na een inhaal race nu 4de...ooh my god !! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|