De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-06-2005, 16:17
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Balkenende wat kwam die daar toch doen...
Die is autosport fan.
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 23:23
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

En CPZ wil natuurlijk zn 12 geluidsdagen ipv 5. Dus moet men de politiek paaien.
Overigens zijn de Masters weer voor 3 jaar vastgelegd. Echter onder de naam: Total Masters. En ik weet dazze heeeeel graag de Renault Days willen en Fia GT, dus Balkenende is van haaaarte welkom.
F3 was inderdaad weer de bekende optocht met de voorspelde winnaars. Wel veel incidenten wat het een beetje draaglijk maakte. Voor de rest is het huilen met de pet op. De trainingen op zaterdag zijn vele malen leuker dat de race zelf. dat zegt al genoeg!
Reply With Quote
Old 12-06-2005, 23:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mark
Dat hij voor Franchi weet te eindigen, iemand die toch al twee jaar F3 ervaring heeft, zegt veel. Met een betere voorbereiding had er voor Verdonck veel meer kunnen inzitten.
Hier ga ik toch even goed de mist in

Quote:
Tijdens de tweede oefening tegen de chrono, verbeterde Franchi zijn tijd in het begin van de sessie, om vervolgens op 1"2 van de snelste tijd te draaien. Helaas was dat het laatste belangrijke wapenfeit van de piloot van Prema Powerteam, die voelde dat zijn krachtbron vermogen verloor... "De situatie werd stelselmatig erger tot het einde van de sessie," vertelde Greg. "Er was een serieus probleem met het motorblok en de ingenieurs besloten de motor te vervangen. Daardoor zou ik de race in goede omstandigheden kunnen rijden, maar door het specifieke reglement van de F3 Masters in Zandvoort, kon ik een goed resultaat meteen vergeten. Immers, elke piloot die de motor vervangt tussen de trainingen en de race, moet op de... laatste plaats starten!"

Met de moed der wanhoop, moest Franchi trachten het beste te maken van deze Masters vanaf de 18de en laatste startrij... "Van bij de start ging het goed, maar, omdat het hier bijna onmogelijk is om te passeren, reed ik de meest frustrerende wedstrijd uit mijn carrière. Ik zat achter Nico Verdonck en, hoewel mijn rondetijden veel beter waren, kon ik niemand passeren, tenzij ik als een kamikaze een gat in zou duiken..."

press release Greg Franchi
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 16-06-2005, 10:46
Unbreakable's Avatar
Unbreakable Unbreakable is offline
De Paddock Rookie

Zij die dit weekend foto's van de Belcar race zochten op onze site moesten we helaas teleurstellen, maar de foto's van de Masters @ Zandvoort staan ondertussen online (jammer genoeg met wat vertraging omwille van de examens, maar die zijn nu gelukkig ook voorbij)

Hier enkele teasertjes:

Porsche-cup (zocht het strand, nood aan vakantie )

De Seats : Army rules!! Misschien idee voor het Belgisch leger om de autosport ook te steunen!

De andere foto's (oa nog van de Ferrari F1 Demo en de FR2000) vind je op BTSpictures.be

Mvg
The Unbreakable & Mr. Dallara

http://www.btspictures.be
Reply With Quote
Old 18-06-2005, 23:42
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Die Nederlanders hebben goed schoenen verkocht daar. Zowel de euroseries als het Brits kampioenschap hadden nog niet gecontroleerd op de nieuwe fia normen. Op Zandvoort deden ze dat wel en bij een groot deel van de rijders bleken die niet reglementair. Gevolg: de sparco/ stand21/... verdeler op het circuit van zandvoort heeft goede zaken gedaan.

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules