![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Is ondertussen opgelost, de mensen van HIBN hebben mijn login aangepast, moest iets fout mee geweest zijn...
Toch bedankt! |
|
||||
|
||||
Was er een verslag op Canvas?
|
||||
|
||||
Quote:
Het enigste wat ik in de media terug vond was een piepklein artikeltje in Het Laatste Nieuws. Artikel over Vanina Ickx was bv 6 x zo groot met 2 foto's tegenover het artiker over Belcar... Belcar promoten kennen ze daar nog niet denk ik, ............. gaat hier wel om ons eigen Belgisch GT evenement ![]() |
|
||||
|
||||
Vond ik ook grappig gisteren op het circuit: ze zeiden dat Ickx 15e was geworden. Wel vergeten bij te zeggen dat er maar 15 aangekomen zijn...
|
|
||||
|
||||
op teletext pagina 446 van één en Canvas (Sporza) staat een klein stukje over de Belcar
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
In het belang van Limburg stond er ca. 2/3 pagina geschreven over de belcar met een reuze grote foto aan het einde van het rechte stuk na kemmel in de eerste ronde
![]() ![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Over de televisierechten van de FIA-GT: heb gelezen op de officiële webstek van de FIA-GT dat Kanaal 2 een samenvatting van elke race zal uitzenden in Pitstoptv. Proficiat Peter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greets, Dr. Jozz
Last edited by GT2-R; 11-04-2006 at 11:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Artikel + foto over de Belcar (Kermit zegt over zijn overwinning : " Rest heeft liggen slapen") zowat 1/2 bladzijde en ook nog stukjes over DTM, RAC Rally Tielt,1000Km Istanbul en VLN. Waar vind je nog meer info in de geschreven pers ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|