![]() |
|
|
||||
|
||||
De verzekering betaald maar uit tot een X aantal Euro's...Nooit genoeg voor de wagen...
T seizoen is bijna in de helft en de belangrijkste race is al gereden....Ik zou toch eens nadenken om een nieuwe wagen op te bouwen.
|
||||
|
||||
Ik zou zeker een nieuwe wagen bouwen, want je hebt ook naar je sponsors toe verplichtingen. Denk niet dat die het leuk vinden als je het kontrakt niet nakomt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Goed excuus om nog eens te gaan shoppen bij Champion in de States
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dubois gaat niet met een ander merk rijden he. En alle delen van de audi terug opbouwen dat gaat een tijdje duren.
|
||||
|
||||
Hadden ze geen 2 van die Audi Lights ? Ik dacht dat ooit eens gehoord te hebben, sla mij niet dood als het mis is
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
om nog niet te spreken over de kosten In drie weken tijd is dat onmogelijk , trouwens alles is weg ook de elektronica van de wagen en deze waren de enige die ze hadden Ze zullen wel kijken wat Audi Duitsland nog op stal heeft
http://www.doemaardiegps.nl/index.php?r=10005637 Last edited by kris28; 14-06-2006 at 19:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Kan iemand een beetje vertalen.
Wat ik eruit kan opmaken , wat wel fout zal zijn maarja, is dat ze dit seizoen nog zullen rijden. Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zijn niet in staat om een nieuwe A4 Silhouette op te bouwen tegen de 25 uren VW, maar de wagen kan terug z'n opwachting maken tegen het eind van het kampioenschap. Maar dat is wel in het beste geval. Ze willen wel de volgende races verderzetten en zijn daarom op zoek naar een andere wagen. |
|
||||
|
||||
We dachten het al, en nu is het zeker, het team van Franz Dubois zal er niet in slagen om een nieuwe Audi A4 te bekomen voor de volgende BTCS-manche, gepland in het voorprogramma van de 25h VW Funcup. Volledig vernield door een brand tijdens de warmup voor de 12h op zaterdag, zou de wagen in het beste geval zijn rentree kunnen maken op het einde van het kampioenschap. We hopen in ieder geval dat Jean-Francois Hemroulle en Tim Verbergt snel een performante wagen zullen vinden, zodat ze hun avontuur in de Belgian Touring Car Series kunnen verderzetten
alstublieft
|
|||
|
|||
Thanks Belle en Marcel!
Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|