![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
heb ik mij ook al afgevraagd, want ik heb die al meer gezien op VLN-wagens.
de beste verklaring die ik kan bedenken, is dat het een teken is dat je in een snelle ronde zit...
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik gezien heb, hadden enkel de top-wagens zo een blauw licht in de bovenhoek aan passagierskant hangen. Het zou dus kunnen zijn, dat het is om tragere voorliggers duidelijker te maken, dat een top-wagen hun gaat inhalen, zodat die ook makkelijker en vlugger doorgang geeft. Vooral snachts lijkt me dat handig, als de baanposten niet zo duidelijk kunnen zien of de achtervolger sneller is of niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er waren er 20 te verdienen in de kwalificaties en ze zijn fel gegeerd ![]() Overdag zien de deelnemers het en snachts zijn het idd de baanposten die serieus hun best doen om blauw met blauw te beantwoorden. Meerdere teams hadden gelijkaardige dingen aangebracht, maar alles wat vooraan zat moest verdwijnen. De Destree Porsche had opzij een pinup met fluo lichtkader rond ![]() Een ander team had een fameus sterke dancing/cinema skysearcher, was ook wel leuk. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Nu zijn die Duitsers wel voor veel in staat, maar blauw vlag geven in het donker denk ik toch niet. ![]() Alhoewel, Duitsers! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu is den Eddy wel tot veel instaat maar zulk een post dacht ik toch niet. Alhoewel, den Eddy, niet te vatten, ksnap hem nog altijd niet ![]() Als ge wilt dat ik in mijn goedbedoelde poging om iets uit te leggen ook de uren geef waar er volgens mijn ogen en verhalen van piloten blauw gevlagd wordt zodat ge mij dan 100% kunt ontmaskeren moet ge het maar laten weten ![]() |
|
||||
|
||||
seg jochie wanneer volgen jou foto's ??
ik ben wel eens benieuwd naar jou foto's, anders maak je altijd mooie foto's van de vln dus .. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Serieus nu: Iets meegekregen van de crashes van de 2 Mini's (Schwedenkreuz en Breidscheid) in het voorprogramma? |
|
||||
|
||||
Lol
![]() Filmpje van de 8 voudige koprol van Tommie Winkelhock, hij was ok en is zelf uitgestapt! Toont nog maar eens wat voor een gevaarlijke bocht SX is en blijft, ook na de aanpassingen, de mini's gaan daar immers niet sneller dan de gemiddelde baanwagens aan KUNNEN komen tijdens het weekend. |
|
||||
|
||||
Heel leuk dat een dieseltje wint in Le Mans, maar met een crew van bijna 200 man mogen we eigenlijk ook niets anders verwachten. Een ander dieseltje heeft afgelopen weekend toch maar mooi de 5de plaats algemeen weggekaapt op de Nurburgring...........tussen al dikke GT's in.
Moet hard aankomen bij de GT-mannen. Niet de eerste keer dat die Schubert BMW 120D goed voor de dag komt tijdens een 24 uur. Komt al het goede in drievoud?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
En stel dat deze in Spa willen meerijden tijdens de 24uren. Is dit mogelijk in bv de nationale klasse? |
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik de eerste team galleries online : www.frozenspeed.com
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Leuk om een 'mini-Maserati' in Vitaphone livery te zien. En euh...die neus van de rode Maserati...waar hebben we die nog gezien? ![]() |
|
|||
|
|||
Jochie, het gaat er mij om om foto's en filmpjes te vinden over deze twee crashes.
Bijzonder de crash van Kirsch (een van onze rijders, uitgeleend aan een ander team) in Breidscheid. Beide rijders hadden namelijk een gebroken schouder van, waarschijnlijk, hun HANS systeem. Dus zoek ik beelden van de wagens, ook na de crash. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|