![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Je zal hier nog een hoop bijleren, Guntha.
![]() Vergeet ook niet de -t bij hij rijdt hierboven in je tekst aan te passen, hé. 'hij' 3de persoon enkelvoud = stam + t stam = infinitief - en -> rijden - en = RIJD Zo, dat was de les Grammatica van vandaag. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik doe weer eens een nationale oproep!
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb wel enkele stukken thuis liggen. Waaronder een stuk van de velg van JP Montoya.
|
|
||||
|
||||
Vleugel is moeilijk, banden, helm(zonder Hans)(en overall kan ook) op te pikken in Geel of Westerlo . peter.bens@buga.be
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Morgen staat hij erop
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hier is hij dan. Hou er rekening mee dat ik er lang aan gewerkt heb geef dus niet zomaar commentaar. Ik kan tegen de kritiek als hij terecht is.
![]() ![]() http://users.telenet.be/f1-club-fotos2/Voorwoord.pdf http://users.telenet.be/f1-club-fotos2/GIP.pdf |
|
||||
|
||||
![]() Made by Dave Schrauwen |
|
|||
|
|||
Das een zeer knap werk vind ik waar we veel kunnen bijleren.
Ik moet over 2 jaar ook een eindwerk maken en ik denk dat ik ook dit onderwerp zal bespreken maar dan meer gericht op de rallysport ![]() |
|
||||
|
||||
Je weet mij te vinden he. Ik wil altijd wel helpen.
|
|
||||
|
||||
Er staan een paar foutjes op de derde pagina:
- compition-coupé, moet dat niet competition zijn? - die zin wordt plots afgebroken, dat leest niet handig - 100.00 moet 100.000 zijn In het rally-hoofdstuk (wat ik overigens wel héél kort vind, er is nog leven naast de circuits ook): - KP's zijn nooit 60km lang, het is zelfs verboden zo'n lange KP's te hebben. De langsten zijn ongeveer 40 km Bij de veiligheid zeg je dat de rolkooi gemaakt is uit carbon vezel. Wel, ik heb nog nooit een auto gezien met een carbonrolkooi. De monocoque van een F1 of prototype bestaat wel uit carbon, maar een rolkooi is gewoon staal (aluminium is verboden). Pagina 9, onderaan bij de circuits: - "als eerste heft men", een E tekort Wat volgde ziet er zeer goed uit, maar omdat F1 me weinig intereseert ben ik daar maar gestopt met lezen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Schrijffout
NAOORLOGSE TIJDPERK Duitsland.......(Die waren moet daar weg !!!) Persoonlijke mening.........Zet een Formule 1 op de voorpagina...en niet die GLPK Corvette...Vooral omdat je zoveel spreekt over F1.
|
|