![]() |
|
|
||||
|
||||
Duval is goed bezig een serieus visitekaartje af te geven daar.
![]() ![]() Zou Citroen nog geen spijt hebben hem aan de deur gezet te hebben ? |
|
||||
|
||||
een super dikke proficiat aan ons belgisch rally wonder !!!! hopelijk hebben de grote teams gezien tot wat hij in staat is .... de ganse wereldtop een goed aan zijn poepke laten rieken !!! schitterend !!! doe zo voort !!! françois go go go ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ben niet zo'n Duval fan, maar deze 2de plaats is wel "ferm gereden".
![]() |
|
||||
|
||||
Ook wij zijn terug van een mooi weekendje in de zon !! De sfeer was er heel goed, zeker met die vele Tsjechen !! Maar ook de Fransen en onze Belgen waren heel fanatiek aan het supporteren. Het was echt leuk om te staan kijken. We hebben een paar publiekszones aangedaan, wegens niet anders kunnen en ook enkele plaatsen waar we moederziel alleen stonden maar waar het ook prachtig was. Het op- en neergaan (glijden) van de hellingen is evenwel niet ongevaarlijk. Getuige zijn enkele wonden aan mijn rechterscheenbeen wegens het fout inschatten van een muurtje waar ik op wou springen en een gapende wond aan mijn rechterhand(muis) wegens het wegglijden tussen de wijnranken...
Voor de rest is het nu nagenieten met de foto's en filmkes. Later dit jaar ga ik me wagen aan het nabouwen van een deel van de serviceplaats. hiervoor heb ik al enkele zaken in gedachte: de service bij Duval en Stohl. Hopelijk brengen ze die laatste ook uit bij Renaissance. Daarbij ook wat pivéteams (misschien enkele Nederlanders als Jawi die zou tekenen) en een Finse Honda Civic. Dat zijn zaken die al vaststaan. Het wordt wel een meerjarenplan, daar mag je zeker van zijn... Grtzzz (en nu wat foto's uploaden)
|
||||
|
||||
Amai duval deellde dit weekend slaag uit. En dat met een oudere wagen. Het is echt wel zonde dat die zo lang geen topwagen onder zijn achterste gezien heeft
|
|||
|
|||
Prachtige rally van Duval !
Hij heeft Gronholm onder druk gezet en hem in de fout gedwongen , er zijn enorm weinig piloten die daarin slagen hoor. Verder een prachtige rally van duitsland gezien opnieuw. 12 proeven kunnen doen dus zeer tevreden. Hopelijk mogen we voor volgend jaar opnieuw boeken ![]() |
|
|||
|
|||
Oudere wagen
Quote:
![]() ![]() Duval ![]() Duval heeft een prachtprestatie neergezet, maar ik ben bang dat hij opnieuw bij het oud vuil zal worden gezet door het nest van Frequelin eens hij niet meer nuttig voor Citroën zal zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begin trouwens meer en meer te denken dat er een telefoontje is gepleegd door Frequelin naar Van Dalen op vrijdagavond. Ze gingen wel heel licht over de pirouette van Duval op zaterdagmorgen...
|
|||
|
|||
Niet akkoord
Sinds maanden is Frequelin op zoek naar een middel om punten af te snoepen van de combinatie Ford/Bosse. Duval past hier perfect in het plaatje, een deelname met een top-okkazie was dus uitgesloten. Het scenario waarover in 2006 door de Franstalige pers zo werd uitgesmeerd over de Loeb Xsara heeft zich hier duidelijk herhaald. Een door Citroën afgeleverde top-Xsara WRC, voorzien van de laatste evoluties van 2006 (waarvan trouwens delen terug te vinden zijn in de C4) in handen gegeven van een der snelste piloten op asfalt en verzorgd door "Kronos", eigenlijk waren het mannen en deels centen van Satory. Een zeer kompetieve combinatie.
Wie gelooft dat Duval in een door Kronos ineengeknutselde bak met 2005 specificaties rondbolde is gewoon naïef, trouwens met de auto van een Gardemeister of Stohl was hij er zeker niet in geslaagd die mooie tweede plaats binnen te halen. Dit alles doet geen afbreuk van de prestatie van Duval, zulke prestaties schat ik hoger in dan onze roze duivelkes. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|