![]() |
|
|
||||
|
||||
PK komt niet terug naar de belcar is mij gisteren verteld. Ze gaan al hun pijlen op het Fia GT zetten.
Bron: Paul Kumpen zelf Last edited by vince; 22-10-2007 at 09:59. |
|
|||
|
|||
En andere bronnen spreken dat PK volgend jaar naar de Belcar komt met twee Porsches en de FIA GT laat vallen.
Laten we nog maar een tijdje wachten en dan weten we het wel zeker. Mvg... |
|
||||
|
||||
AK zei ook dat ze voluit voor de FIA GT gaan. Trouwens, ALS ze naar de Belcar komen. Waar blijft dan de Ferrari waarover gesproken werd?
|
|
|||
|
|||
Als ze volop voor de FIA GT gaan, zullen ze toch een ander wapen dan de Corvette C5-R gaan aanschaffen hoor.
Dit jaar is al gebleken dat ze op bepaalde circuits niet mee kunnen met de rest van de top. Mvg... |
|
||||
|
||||
http://www.dhnet.be/sports/moteurs/a...en-belcar.html
![]() Quels sont vos projets pour 2008 ? "La C5-R est à vendre. Elle ne sera plus compétitive en FIA GT. Et il serait sot d'investir dans du nouveau matériel lorsque l'on sait que le GT1 n'a plus que deux ans à vivre. On cherche donc une bonne occasion pour continuer en FIA voire en LMS. David Hart nous propose aussi d'engager un proto dans la série Le Mans. Pourquoi pas ? Concernant le Belcar, notre Z06 est aussi à vendre. Si nous disputons encore ce championnat l'année prochaine, ce ne sera vraisemblablement plus avec notre propre team, PK Carsport." |
|
||||
|
||||
Als PK zelfs niet meer meedoet aan de Belcar versie 2008
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
In een interview met het belang van Limburg zegt Anthony Kumpen dat ze volgend jaar weer aan de slag gaan in het FIA GT kampioenschap. Mvg... |
|
||||
|
||||
Hoe zit het nu eigenlijk met de races van de belcar volgend jaar? 24u of niet? Mij is vertelt geen 24 u met de gt3 wel belcar endurance cup. Anderen zeggen dan wel weer 24 uren. Hoe zit he nu eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
Quote:
"De C5 staat te koop omdat deze niet meer competitief zal zijn in de FIA GT, en het dom zou zijn te investeren in nieuw materiaal als je weet dat de GT1 nog slechts een jaar of twee verder gaat" "We zoeken een goeie gelegenheid om verder te gaan in de FIA GT en zelfs de LMS, David Hart heeft voorgesteld om een wagen in de LMS in te zetten. Waarom ook niet?" "Wat betreft de BELCAR staat de Z06 eveneens te koop, als we in 2008 het BELCAR kampioenschap nog betwisten zal het waarschijnlijk niet meer met ons eigen team, PK Carsport, zijn. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ergens gelezen, maar weet niet meer waar: 7 meetings, waaronder 4 onder de gt3 vlag(2 races van 1uur), 2 onder fia gt vlag(race van 2u) en 24u...
|
||||
|
||||
Heb ik ook ergens gelezen
Op wwwpitstoptv zegt bert dat ze tog volgend jaar komen naar de belcar |
|
|||
|
|||
Straf dat Paul zoiets gezegd zou hebben ,ik heb andere dingen vernomen
|
|
||||
|
||||
En die 24 uren zou wel eens in Francorchamps kunnen doorgaan .
|
||||
|
||||
Niet tesamen met de Total 24 Hours of Spa. Zou my niet kunnen inbeelden dat Zolder hun 24 uur zoude laten schieten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wie spreekt er dat de 24 uren van Spa in het huidig formaat nog blijven bestaan ? En de 24 uren van Zolder kunnen ook nog altijd doorgaan onder een ander formaat .
|
|