![]() |
|
|
|||
|
|||
De F150 is wel een begrip dus ik geef Ford enigzins gelijk.
|
|
||||
|
||||
Met de huidige politieke ontwikkelingen in Bahrein zou de seizoensopener wel eens in het gedrang kunnen komen. Hopelijk bezorgt het nonkel Bernie voldoende slapeloze nachten, en denkt hij volgende keer wat beter na vooraleer met z'n circus Europa te ontvluchten
![]() Met een beetje pech wordt het volk tegen november ook in Abu Dhabi ontevreden. |
|
|||
|
|||
De GP2 race die dit weekend moest plaatsvinden is alvast geschrapt. Dat belooft dus niet veel goeds. Er waren oa geen dokters of verplegers beschikbaar, die waren allen opgeroepen om te helpen in de hoofdstad.
|
|
|||
|
|||
Uitspraak Eclestone:
"Ik word op de hoogte gehouden door de Koninklijke familie, en we zullen komende week een beslissing nemen", zei de Brit tegenover The Press Association. "We houden alles nauwlettend in de gaten en maken snel een keuze. Ik heb vanmorgen met de kroonprins gesproken. Hij weet niet meer dan jij of ik, maar ze onderzoeken exact wat er gaande is. Volgende week zullen we de knoop doorhakken." Een kroonprins die niet weet wat er in zijn land gebeurd! Die niet wil zien wat er aan de hand is zeker. Bernie's expansiedrift voor het geld krijgt een deuk. Uit protest tegen de toestand zouden de teams moeten weigeren om te gaan, tevens uit veiligheidsoverwegingen. |
|
||||
|
||||
En dat krijg je als je een land met centen belangrijker vindt dan een land met autosportcultuur...
|
|
|||
|
|||
Vitantonio Liuzzi zou van het weekend rijden voor HRT tijdens de testen in Barcelona.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De GP in Bahrein wordt nu al sinds 2004 zonder problemen georganiseerd. Wat er nu in de arabische wereld aan het gebeuren is, is nu eenmaal belangrijker dan een GP. Én het kan overal gebeuren, alleen misschien niet zo gewelddadig. Anders is dit nu niet bepaald een risico-gebied zoals Irak of zo, he.
|
||||
|
||||
Bernie heeft een voorliefde voor Dollars. De kroonprins van Bahrein heeft er daar méér dan genoeg van in z'n kluis liggen. De GP zal wel door gaan...
|
|
|||
|
|||
En nog een rijder die een pak dollars meebrengt om in een F1 te kunnen rijden. Meer geld dan talent.
Ricardo Teixeira zal de Lotus T128 besturen gedurende de tweede testdag in Barcelona. Zat al 4 jaar in de F3 en een jaar in de F2 zonder noemenswaardige resultaten, papa is wel schatrijk. |
|
|||
|
|||
Zorgde wel al voor spektakel bij zijn crash in Marokko vorig jaar, man, was dat een klapper!
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() sorry kon het niet laten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Weer een nieuwe naam morgen aan het stuur van de HRT, Giorgio Mondini
|
|
||||
|
||||
En we gaan heel zeker niet naar Bahrein. Het seizoen start in Australië (zoals het hoort sinds 1996
![]()
|
||||
|
||||
Bahrein afgelast. Juist gehoord op het nieuws
Lesley |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|