![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar toch nog speelbaar ... GP4 is dan misschien de beste simulator ... maar zonder allerhande hulpjes is het spel voor de meesten nauwelijks speelbaar ... Het is nog steeds een spel he ... de bedoeling om er plezier aan te beleven, te racen .... GP4 met alle opties af (ook damage aan) en dan 30 ronden Monaco ... Weinig kans om de race uit te rijden dan zene (tegen racetempo) ... Gevolg ==> spel beu wegens te moeilijk ... na 6 weken speelt bijna niemand het nog ... F1-2002 is ook een simulator, maar wel een die zijne gameplay niet laat bederven door het realisme. Sry, maar je kan F1-2002 echt geen simulator noemen zene. airco
|
|||
|
|||
te moeilijk? volgends mij absoluut niet, indien je de concentratie erbij kan houden rij je die 30 rondjes zonder schade uit. en daar haal ik net de fun uit. het fantastische aan GPL is net de uitdaging die je haalt uit de moeilijkheidsgraad die je krijgt door het afzetten van alle hulpjes.
haal je de fun uit gameplay dan is F1 2002 misschien geen slechte keuze, maar da's dus subjectief want laat mij persoonlijk koud. Ik noemde GP4 noch F1 2002 overigens een simulator, ik beweerde het tegendeel! |
|
||||
|
||||
-> dus wel gedownload full 650MB !
|
||||
|
||||
Quote:
Stipey, jij zegt dat gameplay je koud laat? dat vind ik nu een straffe uitspraak, zie. Dus jij amuseert je eigenlijk niet als je een spel speelt? ![]() |
|
||||
|
||||
zie attach (als em werkt)
|
||||
|
||||
heh, ge download GP4 helemaal, maar dan staat er bovenaan uw winrar nog "evaluation copy"
![]() |
|
||||
|
||||
dat duid op evaluation copy van het prog winrar duuuuuuuhh
![]()
|
||||
|
||||
ja, da weetik. Ik bedoel maar... ah lamaar, kvonnet gewoon een beetje ironisch
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Overigens spijtig dat we dat "gameplay" moeten noemen, en we niet kunnen praten over "simplay" :-) |
|
||||
|
||||
zeg ik wil gp4 wel wisselen tegen andere intressante titel (hou me in de gaten op IRC )
|
|||
|
|||
Op welke IRC-server zit DePaddock tegenwoordig?
|
|
||||
|
||||
Quakenet
![]()
|
||||
|
||||
op de spelletjesgarnaal is net een review verschenen over GP4
http://www.spelletjesgarnaal.be/skin...gp4/index.html Verwacht niet al teveel van de reviewer, want in mijn ogen bestaat een F1-veld tot nader order nog altijd uit 22 rijders, en niet uit 21. Verder is er een 18/20 voor de graphics ... Weet de reviewer wel hoe een F1-cockpit eruit ziet ?!? Die van GP4 komen nog niet eens in de buurt. Ok, er zijn veel grafische speeltjes zoals vlaggen aan tribunes enzo, maar als iets veel essentielers als de cockpits nog niet in orde zijn vraag ik me toch af hoe je 18/20 kunt geven voor graphics. Verder een 8/10 voor geluid ... Slecht is het geluid niet, maar er is wel een enorm verschil met F1-2002 waar het geluid toch wel een pakje realistischer overkomt. Met een geweldige terugslag bij het terugschakelen. airco
|
|