![]() |
|
|
||||
|
||||
Verwacht ik nog bijlange niet. Dat noem ik dan stoppen in mineur zunne. Net als Damon Hill in '99. Of Katayama in '97
![]()
|
||||
|
||||
had ge da gelezen op uwe site robby??????????
|
|||
|
|||
nee one...
|
|
||||
|
||||
In iedere teamsport zijn er teamorders. Denk maar aan Parijs-Roubaix 96. Ge kon al van op een uur en een half van de meet zeggen dat Museeuw ging winnen, en niet zijn ploegmaats Bortolami of Tafi. (Voor zij die niet mee zijn: Deze drie reden voor Mapei en hadden samen de rest van het peleton in de vernieling gereden. Ze waren zelfs met 4 Mapeis, maar Ballerini was weggeslagen door een lekke band). Wat ik wil zeggen, teamorders horen er nu eenmaal bij. De Formule 1 is een miljarden business. Ik zou het ook liever anders zien, maar ik begrijp het. Alleen begrijp ik Hakkinen niet: De stand is na de Nurburgring 68-9. Hij is nog mathematisch niet uitgeteld, maar wie geeft nog een cent voor zijn kansen? Zelfs Keke Rosberg sprak enkele GP's geleden dat Hakkinen zijn ambities mocht opbergen. Maar ik voeg erbij dat ik het dom vind van Hakkinen ALS hij dat gezegd heeft. Want wat er in de pers verschijnt neem ik toch dikwijls met een kilootje zout, zeker als het dergelijke uitspraken betreft.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|