![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik wil dus gerust het gouden pasje overkopen, laat maar iets weten.
PS: heb voorlopig geen internet op kot, dus kan maar af en toe emails lezen of de paddock bezoeken ![]() |
|
||||
|
||||
Ok, speesman, we regelen het op 4 oktober op onze samenkomst met enkele forummers
![]()
|
||||
|
||||
Bij deze heeft Speesman dus mijn plaats ingenomen voor de Belkarting, hij heeft mijn gouden pasje overgekocht. Moet ik dit nog telefonisch aan iemand melden of volstaat dit Driesco?
|
|||
|
|||
No prob, staan in het gouden boek.
|
|
||||
|
||||
Bedankt
![]()
|
||||
|
||||
dries is er een lijst van wie er allemaal deelneemt? ik bedoel wel niet alleen de paddockers want die zijn al bekend hé!
op de vorige site was er een lijst van degenen die vorig jaar hebben meegedaan met daarachter de vermelding of ze dit jaar al dan niet meedoen! maar ik heb dat op de vernieuwde site niet gevonden. mijn fout of staat het er gewoon niet op? thx maarten
|
||||
|
||||
Ik moet mijn teamnaam nog kiezen:
ik neem "speeskeek" |
|
||||
|
||||
Ik heb wel nu een plaats voor de prekwalificaties over (Driesco: check PM)
|
|
|||
|
|||
Heb het gezien, en wat betreft die lijst, daar ben ik mee bezig.
Van zodra alle piloten bekend zul je die lijst vinden op onze site. Compleet met alle namen en foto's van alle piloten zodat je weet met wie je zal rijden en naar wie je op zoek mag gaan. Indien jullie een pasfoto hebben van jezelf mag je die steeds doormailen naar dries@mediaexpress.be zodat we er een mooie pilotenvoorstelling kunnen van maken. Die zal dan ook op de site verschijnen. |
|
|||
|
|||
mijn team mag wel DALE-racing noeme
kzen dus den dale :-) |
|
||||
|
||||
Dries, gelieve volgende wijzigingen te noteren:
Gouden pasjes: Mark De Keyser ---> overgenomen door Louis Stevens. Rudy Van Acker ---> overgenomen door Tony Pauli. Bronzen pasjes: 2 pasjes van Didier Hulders ---> overgenomen door Louis Stevens. Alles mag worden opgestuurd naar Louis Stevens op volgend adres: Louis Stevens Blankenbergse Steenweg 205 B-8000 Brugge De terugbetaling regelen we onderling.
Visit Kartgrid.be Last edited by Flitser; 22-10-2002 at 12:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel de gegevens nodig van die bovenste 2 hé Flitser.
![]() |
|
||||
|
||||
Je mag alles (2 gouden en 2 bronzen pasjes) doorsturen naar Louis, Tony is namelijk zijn schoonbroer en Louis regelt alles met mij.
Of heb je echt ALLE gegevens nodig?
|
|||
|
|||
Quote:
heb het al geregeld met Driesco via PM. Thanx |
|
||||
|
||||
Dominique Vandenborn => AVT