![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ben er vrijdagavond en zaterdag de hele dag.
Ik vertrek vrijdag vanuit Antwerpen (met de trein) tenzij ik van een vriendelijke Paddocker een lift kan krijgen ![]() Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Hadden we trouwens al gemeld dat de 2 centrale thema's dit jaar "Belcar" en "Toyota" zijn? En dat ik uit goede bron vernomen heb dat er een Toyota F1 te bewonderen zal zijn? (Wat toch eerder een zeldzaamheid is in Hasselt, in tegenstelling tot Essen bijvoorbeeld...)
|
|
||||
|
||||
Dat zal dan wel die herspoten test-versie van 2001 zijn die eerder dit jaar op het autosalon stond (met bijpassende 'tand-pasta-glimlach' gridgirl)
![]() Last edited by HHugo; 04-11-2002 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn , weet nog niet welke dagen omdat ik normaal zaterdag en zondag tornooi heb biljart en vrijdagavond in de club clubkampioenschap heb dus zien wa'k kan verplaatsen en anders (alset open is dan al) zallet de 2 voormiddagen zijn
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kheb er ook een foto van, maar die is een beetje mislukt
![]() |
|
||||
|
||||
Sennake, op het autosalon had ik GEEN fototoestel bij. Sorry.
|
|
|||
|
|||
Wij van Distrispeed zullen er ook zijn,enwel op de zaterdag.
Zal dan zeker bij de stand van De Paddock aankomen om de mooie Clio te bewonderen. Een vraagje mag ik bij jullie stand wat flyers neerleggen voor Race & Rally International, is bankpas formaat? Groetjes, CKJ Distrispeed.
|
||||
|
||||
Als wij er een paar aan den uwe mogen komen leggen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Tot hoe lang duurt dat daar vrijdag. Wij hebben alavst een kamer gereserveerd in den Holiday Inn omdat ik weeral vrees dat da daar gaat uitlopen al die mannen kennende. Ik heb echt geen goesting meer om naar huis te rijden vrijdagnacht.
Voor zij die nie weten wa doen. Na da feest gaan we dus een pintje drinken he mannen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal mijne slaapzak maar in mijne koffer leggen zekers ...
|
|
||||
|
||||
Ik heb zo den indruk dat vele Paddockers zaterdag naar Hasselt komen afgezakt. Iemand goesting voor een 'verbroedering' 's avonds, rond 7u ofzo, om nog eens rustig wat na te praten in een caféke of een kartbaan daar in de buurt (mochten er sommige nog nie moe genoeg zijn)???
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|