![]() |
|
|
||||
|
||||
ANTWERP beware , it's paybacktime !!
We hebben nog wat goed te maken ![]() ![]() Joepie |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
idd, 2 matchkes extra, en dewelke.
Kdenk dat dat zo stilaan de enige mogelijkheid wordt om het seizoen nog goed te maken. Ik zie veel ratjes nerveus worden over dit seizoen ![]() Swat, moge het een feest worden, again!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
we zitten nog in den beker, that's what counts ok den derby verloren smaakt wrang .... maar wat kan nen mens meer wensen dan de 4 op een rij van de vorige seizoenen ![]() ![]() Op 22 Januari zijn we weer de ploeg vant stad ![]()
|
||||
|
||||
De 12de januari is het ook VVW - FC Heist...
|
||||
|
||||
Lol, het word heel simpel, nu is het 4-2 voor GBA, maar op het einde van het seizoen is het 4-5 voor de enige echte ploeg van 't Stad -> den Antwerp!!!
|
|
||||
|
||||
Dit is gewoon crimineel! Nog eens 2 derby's, gba heeft zich sinds de vorige blamage (5-3) wel versterkt met Peter Rudi! Maar dat maakt allemaal niets uit, dit jaar winnen wij 4 derby's op rij op 1 seizoen...voor iedereen die eens wil proeven van de bosuilsfeer...22 januari...
Greetzzz |
|
||||
|
||||
yeah, vraagt maar en Anneke en Beemer, 1x meegeweest, voortaan altijd
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
5.000.000€ / 350.000 (>20 j) = 14.28 € Wanneer zetten ze mijnen naam ergens op een reklamebord?? ![]() ![]() (ik wil eventueel nog wel 78 cent bijleggen ![]() Ah ja, ik zal mij op voorhand al maar verontschuldigen t.o.v. al de voetbalfans hier, maar ik kon het toch niet laten als ik zie wat er van mijn eindejaarpremie overblijft... (dat gaat wel niet naar 't stad maar ...) ![]() Last edited by Bart; 20-12-2002 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
tot nader order is het nog steeds 4-1 he voor GBA dus opt einde vant seizoen zal dat dus 7-1 worden ... een onoverbrugbare kloof ![]() airco
|
||||
|
||||
Quote:
Toch is dit bedrag nog niets vergeleken met het budget dat aan cultuur wordt uitgegeven... Sorry, maar het modejaar of het van dyck-jaar kan mij juist niks schelen ... en dan weten dat elke antwerpenaar daar geen 15€ maar wel dik het dubbele voor betaalt
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Da spelt allemol gene rol ast mor karnaval is opt kiel.
komoan ratteeeeeeeeeee!!!!! |
|
||||
|
||||
Moehahahaha ratjes, mijn ticket ligt hier al lekker naar mij te grinikken, het gras ontdooit de kriebels zijn er weer!!! Het is Derby-tijd!!!!!
Kijk hier maar eens wat jullie te wachten staat!!! Tot op 22 januari ratjes, kou zulde zeker, nie hebben, maar bibberen zullen jullie! Greetz Een bekeerd man is .... Antwerpsupporter?? ![]() ![]() Last edited by Beemer; 05-01-2003 at 13:35. |
|
||||
|
||||
ik zal der zijn ... als hondenvanger
![]()
|
|