De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 18-11-2002, 21:31
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***

Quote:
Originally posted by Driesco
Hier gaan we de teams bekend maken die volgende week zullen starten op de Belkarting 2002.
Namiddag

10. Nog geen naam - Dominique Delferriere - Mario Vrancken - Bonnaerens Heinz - Steven Anseeuw - Gunthers Geerts
13. Russell Racing - Bart Vandecavey - Johan Empsen - Hans Thiers - Steven Anseeuw - Philippe Leybaert

Euhm Driesco...in twee teams rijden op één en dezelfde namiddag lijkt mij toch nie zo vree bevorderlijk voor den team-spirit zulle...zal nog efkes herzien moeten worden zekers ???

Alléé, succes dermee
Old 18-11-2002, 21:47
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Thanks Mistery, heb hier nog juist een foutje gevonden. Effe wachten mannen, foutje zoeken en rechtzetten.
Old 18-11-2002, 21:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

tering, nog een limburger in het team
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 18-11-2002, 21:54
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?
Old 18-11-2002, 21:55
De Paddock Enthousiast

Foutje van Steven Anseeuw gevonden. Moet uit het team van Dominique Delferiere. ZIt dus wel degelijk in het team van Bart.

En het andere foutje nu ook gevonden.

Last edited by Driesco; 18-11-2002 at 22:20.
Old 18-11-2002, 23:16
Breezz's Avatar
Breezz Breezz is offline
De Paddock Rookie

Als'k ze nie weet gaan'k nie kunnen slapen zene
Old 19-11-2002, 00:08
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery
Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?
Ik heb ook een paar foto's van piloten. Nu weet ik wel niet dewelke jullie missen, maar als ik er eentje toevallig heb die jullie missen, mogen jullie ze gerust gebruiken.

Vincent

</a>
Old 19-11-2002, 00:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Moeten de forummers ook hun foto's doorsturen? Staat er tenminste 1 knappe tussen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 19-11-2002, 00:20
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Lolz , foto v mij is ook np , u vraagt maar
Old 19-11-2002, 09:53
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
komaaaaaaaaaaaaaaaaaan de teams plssssssssssss
I can't hardly wait
Ik zit mij hier ook af te vragen bij wie ze mij gaan zetten. Maar Diesel zal wel het laatst bekendgemaakte team zijn, net als de dag zelf ...
Willen ze wel al wakker zijn om in de voormiddag te rijden? Hoewel ik dan misschien een kans maak : ik op mijn top en de rest 5 sec. trager door de slaaptoestand
Old 19-11-2002, 10:02
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Driesco,moest je nog piloten tekort komen,kunnen we die tekortkomingen altijd invullen met piloten die meegedaan hebben met de prékwalifs ofzo hé,of nie??
Old 19-11-2002, 10:20
De Paddock Enthousiast

Aan piloten geen gebrek, ze wisselen juist altijd van voor naar namiddag wat het er niet eenvoudiger op maakt. We komen er wel uit maar momenteel is het niet simpel.
Gelukkig is alles van de andere organisatie in orde zodat we ons de ganse week kunnen concentreren op de piloten.
Ik doe wat ik kan aan een imens tempo. We moeten iedereen nog verwittigen wanneer ze dienen te komen + Guy zijn pc is compleet gecrached wat ons in problemen brengt om onze teams grafisch te gaan voorstellen. Hopelijk krijgt hij alles terug aan de praat tegen vanavond.
Ik zal vanavond nog wel wa teams bekend maken maar momenteel moet ik nog teveel schuiven met namen dus nog niets is 100%.
De namen zijn wel al bekend, ik moet ze enkel nog op de juiste plaats plakken en er voor zorgen dat alle teams een beetje evenwichtig zijn he. Kwestie van niemand te bevoordelen.

Geef me dus nog effe tijd aub.
Morgen trouwens dagje verlof genomen om alles af te ronden. Tegen woensdag dus alles definitief online. Das beloofd
Old 19-11-2002, 10:23
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Arme Driesco,

En gisteren heeft mijn vriendin nog iemand naar hem (of beter het bedrijf waar hij werkt) doorverwezen. En hij weet al zo goe wat te doen ...
Old 19-11-2002, 11:36
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Het zal weer in orde zijn Driesco zaterdag,daar ben ik zeker van,ge kunt dan al uwe stress es afwerken op de fuif
Old 19-11-2002, 11:58
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

17. Rabbits Team

Guy Golsteyn - Jos Menten - Anthony Kumpen - Mathieu Geerinckx

Euh, Dries...

Ik ga het niet moeilijker maken dan het is,maarre..

Zijn er geen 5 man per team voorzien? Of rijdt er hier een extra konijntje mee?
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules