![]() |
|
|
|||
|
|||
Re: *** De Teams Belkarting 2002 ***
Quote:
Euhm Driesco...in twee teams rijden op één en dezelfde namiddag lijkt mij toch nie zo vree bevorderlijk voor den team-spirit zulle...zal nog efkes herzien moeten worden zekers ??? Alléé, succes dermee ![]() |
|
|||
|
|||
Thanks Mistery, heb hier nog juist een foutje gevonden. Effe wachten mannen, foutje zoeken en rechtzetten.
|
|
||||
|
||||
tering, nog een limburger in het team
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Driesco, ik heb de guy dezen avond al voorzien van een 15-tal foto's van piloten die hij kan gebruiken voor die lijst, maar veel meer heb ik er nie zulle...misschien efkes belcar.com raadplegen en toestemming vragen aan philippe ?
|
|
|||
|
|||
Foutje van Steven Anseeuw gevonden. Moet uit het team van Dominique Delferiere. ZIt dus wel degelijk in het team van Bart.
En het andere foutje nu ook gevonden. Last edited by Driesco; 18-11-2002 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Als'k ze nie weet gaan'k nie kunnen slapen zene
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Vincent
|
||||
|
||||
Moeten de forummers ook hun foto's doorsturen? Staat er tenminste 1 knappe tussen
![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Lolz , foto v mij is ook np , u vraagt maar
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Willen ze wel al wakker zijn om in de voormiddag te rijden? Hoewel ik dan misschien een kans maak : ik op mijn top en de rest 5 sec. trager door de slaaptoestand ![]() |
|
||||
|
||||
Driesco,moest je nog piloten tekort komen,kunnen we die tekortkomingen altijd invullen met piloten die meegedaan hebben met de prékwalifs ofzo hé,of nie??
|
|||
|
|||
Aan piloten geen gebrek, ze wisselen juist altijd van voor naar namiddag wat het er niet eenvoudiger op maakt. We komen er wel uit maar momenteel is het niet simpel.
Gelukkig is alles van de andere organisatie in orde zodat we ons de ganse week kunnen concentreren op de piloten. Ik doe wat ik kan aan een imens tempo. We moeten iedereen nog verwittigen wanneer ze dienen te komen + Guy zijn pc is compleet gecrached wat ons in problemen brengt om onze teams grafisch te gaan voorstellen. Hopelijk krijgt hij alles terug aan de praat tegen vanavond. Ik zal vanavond nog wel wa teams bekend maken maar momenteel moet ik nog teveel schuiven met namen dus nog niets is 100%. De namen zijn wel al bekend, ik moet ze enkel nog op de juiste plaats plakken en er voor zorgen dat alle teams een beetje evenwichtig zijn he. Kwestie van niemand te bevoordelen. Geef me dus nog effe tijd aub. Morgen trouwens dagje verlof genomen om alles af te ronden. Tegen woensdag dus alles definitief online. Das beloofd |
|
||||
|
||||
Arme Driesco,
En gisteren heeft mijn vriendin nog iemand naar hem (of beter het bedrijf waar hij werkt) doorverwezen. En hij weet al zo goe wat te doen ... ![]() |
|
||||
|
||||
Het zal weer in orde zijn Driesco zaterdag,daar ben ik zeker van,ge kunt dan al uwe stress es afwerken op de fuif
![]()
|
||||
|
||||
17. Rabbits Team
Guy Golsteyn - Jos Menten - Anthony Kumpen - Mathieu Geerinckx Euh, Dries... Ik ga het niet moeilijker maken dan het is,maarre.. Zijn er geen 5 man per team voorzien? Of rijdt er hier een extra konijntje mee? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|