De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-01-2003, 16:34
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by JPMontoya
Wauters weer zwak
62 WAUTERS / DAMEN op 2m45s. in de rit

in de stand 106 voorlopig
Die ritten zijn nog niet echt Dakarmonsterritten hé die we nu gehad hebben. Koen zal die achterstand wel weel inhalen in het mulle zand...
Old 03-01-2003, 16:36
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by bart
Fordje, lees mijn opmerking van gisteren nog eens aub!

Ja ... en ..., verklaar ? Ik heb heus wel de race van 2003 staan hoor. De site va 2002 heb ik hier niet meer (als je dat bedoelt tenminste)
Ik ga hier geen stenen zitten gooien. Maar ik vraag me alleen af waarom de info zo laat doorstroomt?

Als je om 13.01 een stand opvraagt van de lopende rit, verwacht je toch een min of meer correcte uitslag te krijgen. Aangezien de toppers steeds eerst starten zijn die uitslagen al lang bekend en moeten die toch juist zijn?

Waarom klopt dan de stand van de eersten niet terwijl de press-relaeses spreken van een ritsege van Masuoka of Peterhansel (en wie is het nu?) zie je tegelijkertijd De Mevius als eerste staan.....

Maar OK, stop discussie wat mij betreft. Het gaat hier om het volgen van de wedstrijd, niet om kapperij op ielmand of iets die zich hier niet kan verdedigen.

Enne voor diegen die zich ergeren aan mijn uitspraak van daarstraks tegenover de site van Dakar; sorry ! Ik ben mss wel iets te hard gaan. Bij deze is dat dus rechtgezet.

Last edited by fordje; 03-01-2003 at 16:38.
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 17:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by fordje
Waarom klopt dan de stand van de eersten niet terwijl de press-relaeses spreken van een ritsege van Masuoka of Peterhansel (en wie is het nu?) zie je tegelijkertijd De Mevius als eerste staan.....
Als ik het goed voorheb heeft Matsuoka de special gewonnen vandaag en staat Peterhansel (ik vind dat altijd zo precies een naam van een sprookjesfiguur - Peter Pan gemixt met Hansel und Gretll of zo) op kop van het klassement.

Trouwens, klasbakken als Biasion en Vatanen komen ook opzetten op de 4e en 5e plaats. De Mévius houdt overigens ook mooi stand op de 6e plaats. Henrard is wat teruggezakt tot op de 15e plaats, maar de echte strijd begint uiteraard pas in Tunesië. Kleinschmidt valt wat tegen op de 48e plaats.

Dan een reactie op JPMontoya: wat Koen betreft (104e op 22 minuten) betreft heb ik begrepen dat hem op het hart gedrukt is om het kalm aan te doen tot in de woestijn (koprol van gisteren ging trouwens tegen 20 Km/hr), dus opmerkingen als "Wauters weer zwak" en meer van die prietpraat zijn boter aan de galg. De echte klappen en punten (en minuten) worden pas uitgedeeld in de woestijn waar je uren voorsprong en/of achterstand kan oplopen...

Dat neemt niet weg dat de andere AD-Toyota het zeker niet slecht doet op een 53e plaats. Michel en prins Fonske rijden op hun eigen tempo en stijgen gestadig in het klassement. Laat die mannen maar doen!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 03-01-2003 at 17:29.
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 20:08
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Sennake

Dan een reactie op JPMontoya: wat Koen betreft (104e op 22 minuten) betreft heb ik begrepen dat hem op het hart gedrukt is om het kalm aan te doen tot in de woestijn (koprol van gisteren ging trouwens tegen 20 Km/hr), dus opmerkingen als "Wauters weer zwak" en meer van die prietpraat zijn boter aan de galg. De echte klappen en punten (en minuten) worden pas uitgedeeld in de woestijn waar je uren voorsprong en/of achterstand kan oplopen...

Je kan moeilijk zeggen dat Wauters fantastisch rijd voor het ogenblik, dat ze het rustig aandoen, begrijp ik, zeker na hun koprol van gisteren, zal ongetwijfeld in het hoofd hebben gespeeld. Maar als je geklopt wordt door Loomans & door VD Broek, en V. Cauwenberge is dit toch niet echt goed te noemen. Zeker voor iemand die een top 15 ambieert. 22minuten is niet zoveel, maar je moet ze toch maar terugnemen op top 15 rijders é.
Zeker vindt ik het mager als je kijkt met wat voor topmateriaal Koen aan de start komt.
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 20:23
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Koen heeft inderdaad topmateriaal, maar ik geloof ook dat Koen die 22 minuten zonder problemen zal kunnen goedmaken in de woestijn. Ander vraagje, heeft er iemand goede foto's van de X5 van Gregoire de Mevius??
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 20:30
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Reply With Quote
Old 03-01-2003, 21:03
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Je kan moeilijk zeggen dat Wauters fantastisch rijd voor het ogenblik, dat ze het rustig aandoen, begrijp ik, zeker na hun koprol van gisteren, zal ongetwijfeld in het hoofd hebben gespeeld. Maar als je geklopt wordt door Loomans & door VD Broek, en V. Cauwenberge is dit toch niet echt goed te noemen. Zeker voor iemand die een top 15 ambieert. 22minuten is niet zoveel, maar je moet ze toch maar terugnemen op top 15 rijders é.
Zeker vindt ik het mager als je kijkt met wat voor topmateriaal Koen aan de start komt.
Ik beweer nergens dat hij op dit moment sterk presteert, en die top-15 plaats heeft hij zelf op radio Donna al genuanceerd tot een top-30 plaats na het zien van al het fabrieksmateriaal dat in Marseille toekwam.
Topmateriaal : ja, maar binnen bepaalde perspectieven en normen eh. Je kan de Toyota van AD Sport toch niet vergelijken met de ongeveer 30 fabrieksmachines die aan de start kwamen, en de budgetten liggen ook astronomisch uiteen. Ik ga er geen getallen opplakken (alhoewel ik ze ken) maar geloof me vrij dat je voor het budget van bv 1 Nissan of Mitsubishi véél ADSport-Toyota's zou kunnen bouwen hoor!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 21:29
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

Budgetten ken ik niets van, dus kan ik me niet echt over uitspreken. en over het bijstellen van het target was ik ook niet op de hoogte. Ik denk wel dat er minder fabriekswagens zijn. Ik dacht 21 om precies te zijn maar weet ik niet.
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 21:40
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular

Ze rijden tenminste met et kopke , dit is de dakar nog niet e , dit zijn showproefkes , de dakar word in de woestijn verreden en beslist , niet in europa ...
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 23:14
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Budgetten ken ik niets van, dus kan ik me niet echt over uitspreken. en over het bijstellen van het target was ik ook niet op de hoogte. Ik denk wel dat er minder fabriekswagens zijn. Ik dacht 21 om precies te zijn maar weet ik niet.
Jaja, maar de vlag dekt de lading niet : het aantal officiëel ingeschreven fabriekswagens is beduidend lager dan het échte aantal : om een voorbeeld te nemen : Mitsubishi schrijft officiëel 5 fabriekmachines in, maar staat wel met nog eens 4 wagens van Ralliart aan de start. Dat zijn evengoed fabriekswagens hoor. Nissan idem : 5 fabriekmachines, en nog eens 3 wagens onder Nissan Tecno Sport. En ga zo maar door : je komt gemakkelijk aan 30 fabrieksmachines...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 03-01-2003, 23:16
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Inderdaad, Koen Wauters zegt het zel op

=> "Maar ik ben erg optimistisch, ik weet uit ervaring dat die onnozele prologen in Europa niets voor mij zijn."

Vincent

</a>
Reply With Quote
Old 04-01-2003, 00:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Maaruh heeft iemand de dochter van de Senegalese president al gezien? Dat is wat anders dan Jutta Kleinschmidt.

Ze had haar wagen ook de kop laten rollen...........zag er wat ernstiger uit dan Koen.

Trouwens die Wauters is wel een sportieve gozer, bij RTL 5 hebben ze elke dag: De muziekkeuze van Koen, oftewel aan welk muziekje heeft hij de afgelopen rit moeten denken.

Wat denk je, over rit 2 zegt ie: kom van dat dak af, Peter Koelewijn
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-01-2003, 00:34
JPMontoya's Avatar
De Paddock Enthousiast

ja ze betekenen misschien niet veel, maar 22min zijn 22minuten, ze staan er in ieder geval.
Reply With Quote
Old 04-01-2003, 01:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

stop nou eens met dat gekift............

nu terug naar de dochter van de Senegalese president:

Equipe 277, op eurosport zag ze er beter uit
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-01-2003, 01:59
Sennake's Avatar
Administrator

Ik heb ze ook gezien ik moet je op beide punten gelijk geven : zowel de dochter van de Senegalese president die er mag zijn als van dat gekift

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules