De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-06-2003, 21:44
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

"Bekend om z'n crashes ? Noem mij enkele beruchte crashes ? De enige die ik me kan herinneren was idd 1997, toen hij op Hockenheim nogal onvoorzichtig Herbert van de baan reed. Dat was foei "

Was in Monza, maar was inderdaad erg foei
Reply With Quote
Old 02-06-2003, 21:53
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Finish
Bekend om z'n crashes ? Noem mij enkele beruchte crashes ? De enige die ik me kan herinneren was idd 1997, toen hij op Hockenheim nogal onvoorzichtig Herbert van de baan reed. Dat was foei
Argentinie 97: effe fisico an de kant duwen tot eigen profijt, monza 97 een poging om voorgoed van Herbert verlost te zijn, Nurburgring 97 : we nemen even grote broer mee in een uitstapje in de grindbak.

Reply With Quote
Old 02-06-2003, 22:15
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Tja, om de schuld van de crash op Nurburgring volledig op de nek van RS te schuiven, vind ik toch wat overdreven. Het waren de twee Schumachers alleen niet die in die eerste bocht een uitstapje maakten hé
Reply With Quote
Old 02-06-2003, 22:18
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Lambo
Tja, om de schuld van de crash op Nurburgring volledig op de nek van RS te schuiven, vind ik toch wat overdreven. Het waren de twee Schumachers alleen niet die in die eerste bocht een uitstapje maakten hé
Ik schuif hier niet echt de schuld op hem. feit is dat hij crashte hij. Trouwens Spa 97 was ook een crash denk ik.

Reply With Quote
Old 04-06-2003, 08:30
Pyle's Avatar
Pyle Pyle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by airco
Sorry he ....
1996-1997 had Villeneuve altijd de superieure wagen van het veld ...

Sinds hij nadien naar BAR is gegaan heeft hij nog zelden een mooi resultaat kunnen boeken. Ok, toegegeven komt dat deels door de BAR ... Maar je kan van Villeneuve ook niet zeggen dat hij BAR veel steun gegeven heeft.

Daar waar piloten met een sterke technische feedback aan het team een wagen ontwikkelen tot een topbolide loopt JV al 5 jaar te sakkeren en kritiek te geven op BAR (teamspirit lijkt me dan toch 0,0)

--------------------------------

enneuh .... overschatte piloten ....

Ralf Schumacher ...... zet Montoya er dan ook bij he .... RS heeft de voorbije seizoen zeker niet minder gepresteerd dan Schumacher ....
Ok, hij heeft een minder grote bek, en maakt soms idiote fouten .... Maar de resultaten liggen er bij Ralf he .....

Barrichello en Coulthard zou ik ook niet als overschatte piloten catalogeren. Ok, zij hebben waarschijnlijk niet de capaciteiten om WK te worden maar leveren voor hun werkgever een onwaarschijnlijke dosis ervaring op. Beiden zijn in staat om GP's te winnen.

Ik gun Fisico het topzitje wel .... Maar ik zou niet concluderen dat hij beter is dan DC, RB of RS
Akkoord JV had in 96 en 97 de beste auto. Maar ik heb nog niemand weten kampioen worden in een brolwagen sorry hoor.

De BAR wagen is ook vooruitgegaan vind ik (niet veel OK) . Momenteel zijn ze het 5e team achter de 4 topteams.

En over Ralf... die gast heeft soms schitterende momenten, soms dus... dit is nu een piloot die ups en veel downs heeft een dat is geen goeie eigenschap. Dit seizoen is hij zeer regelmatig en hij heeft evenveel ptn als Monty wie al verschillende keer pech heeft gehad (Aanrijding met Pizonia, BMW kapot in Oostenrijk als je aan leiding rijdt,...) Sorry hoor maar Monty is stukken beter dan Ralf. Zijn 7 poles van 2002 zeggen toch ook iets niet??
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 08:48
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Pyle
Sorry hoor maar Monty is stukken beter dan Ralf. Zijn 7 poles van 2002 zeggen toch ook iets niet??
Bwa wat ben je met pole-positions als je het in de race niet afmaakt .....

In de 3 seizoenen dat ze nu samenrijden heeft Ralf
  • meer overwinningen geboekt dan Montoya
  • meer punten gescoord dan Montoya
Deze 2 criteria zijn in mijn ogen beiden meer waard dan Qualifying.

Qualificatie is een indicatie van de capaciteiten van een rijder ..... maar het belangrijkste voor een team is en blijft dat er punten gescoord worden en overwinningen geboekt. En daar is Ralf sterker in.
Old 04-06-2003, 09:06
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Maar ik heb nog niemand weten kampioen worden in een brolwagen sorry hoor.
Kampioen misschien niet .... Maar als je ziet hoe Schumi het in '98 en '99 McLaren het leven zo zuur mogelijk maakt. Toen was de McLaren ook ongelofelijk dominant tov van de Ferrari (Vergelijk ff de wegligging bij het insturen over de kerbs).

Kampioen is hij toen niet geworden, maar we hebben wel een spannend seizoen gezien door een Schumacher die ook met een mindere wagen de challenge aangaat. Dit heeft Villeneuve nooit gekund. De Bar is daar een verklaring van, maar als de wagen niet top is, dan is het verschil tussen Villeneuve en zijn teamgenoot onbestaande .....

Van een topper mag je meer verwachten. Ik vergelijk Villeneuve een klein beetje met Coulthard (alhoewel de eerste misschien nog net iets meer talent heeft)
==> Niet slecht, maar tegen absolute toppers te zwak

Raikonnen is de eerste sinds M.Schumacher die de capaciteiten bezit om een absolute topper te worden die ook in moeilijkere omstandigheden kan presteren.
Alonso is waarschijnlijk devolgende
Old 04-06-2003, 09:12
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:

Raikonnen is de eerste sinds M.Schumacher die de capaciteiten bezit om een absolute topper te worden die ook in moeilijkere omstandigheden kan presteren.
Alonso is waarschijnlijk devolgende
Nog nooit van Häkkinen gehoord ?
Old 04-06-2003, 09:29
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Mario
Nog nooit van Häkkinen gehoord ?
Jawel ..... Maar ik schrijf opzettelijk sinds

Häkkinen zat voor M.Schumacher in de F1 .... Daarom dat die bij deze selectie niet in aanmerking komt. Ik vergelijk ff de piloten die na Schumacher begonnen zijn in de F1
Old 04-06-2003, 19:02
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Volgens mij zal Montoya nooit de echte TOP worden, Raikonen en Alonso zullen hem overklassen als den Duits niet meer mee rijdt.
Die 2 juniors hebben meer in hun mars dan Montoya.
Als ge tegen een camera moet lopen om op te vallen, kan hij beter wa presteren.
2 Jaar geleden met groot kabaal terug gehaald om Schumacher even te kloppen. Niet dus .
Er zijn maar weinig van die "Amerikanen" die presteren in de F1.
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 19:44
Pyle's Avatar
Pyle Pyle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
...In de 3 seizoenen dat ze nu samenrijden heeft Ralf
  • meer overwinningen geboekt dan Montoya
  • meer punten gescoord dan Montoya
Deze 2 criteria zijn in mijn ogen beiden meer waard dan Qualifying.

Qualificatie is een indicatie van de capaciteiten van een rijder ..... maar het belangrijkste voor een team is en blijft dat er punten gescoord worden en overwinningen geboekt. En daar is Ralf sterker in.
Vorig seizoen had Monty meer ptn dan Ralf en dit seizoen staan ze momenteel gelijk.

En dat laatste hebben deze GP van Monaco niks van gezien hoor.

.... en vergeet niet dat Ralf een pak meer ervaring heeft in de F1

Bij Monty is er nog progressie, Ralf is "over the top"
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 19:46
Pyle's Avatar
Pyle Pyle is offline
De Paddock Rookie

Quote:
...

Kampioen is hij toen niet geworden, maar we hebben wel een spannend seizoen gezien door een Schumacher die ook met een mindere wagen de challenge aangaat. Dit heeft Villeneuve nooit gekund. De Bar is daar een verklaring van, maar als de wagen niet top is, dan is het verschil tussen Villeneuve en zijn teamgenoot onbestaande .....

...
Er is wel een verschil tussen een Ferrari (Subtopper waar topmensen van Benneton hun schouders ondersteken) en een BAR.
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 20:14
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Da is, Schumacher heeft wel half benneton meegenomen naar ferrari...
Old 04-06-2003, 20:32
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Er is wel een verschil tussen een Ferrari (Subtopper waar topmensen van Benneton hun schouders ondersteken) en een BAR.
Ferrari ne subtopper????
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 21:42
beckers beckers is offline
De Paddock Rookie

Het gaat volledig mis met de f1 als ze er niets aan gaan doen kijk er niet meer heen.Er zit geen spectakel in ,niets dus is het ook niet leuk om naar te zien . Ze zouden alle wagens gelijk moeten maken dan zullen we zien wie kan rijden en wie niet.Maar momenteel is het veel te saai geef mij maar cupraces

GREETZ PETER BECKERS
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules