![]() |
|
|
||||
|
||||
"Bekend om z'n crashes ? Noem mij enkele beruchte crashes ? De enige die ik me kan herinneren was idd 1997, toen hij op Hockenheim nogal onvoorzichtig Herbert van de baan reed. Dat was foei "
Was in Monza, maar was inderdaad erg foei |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tja, om de schuld van de crash op Nurburgring volledig op de nek van RS te schuiven, vind ik toch wat overdreven. Het waren de twee Schumachers alleen niet die in die eerste bocht een uitstapje maakten hé
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
De BAR wagen is ook vooruitgegaan vind ik (niet veel OK) . Momenteel zijn ze het 5e team achter de 4 topteams. En over Ralf... die gast heeft soms schitterende momenten, soms dus... dit is nu een piloot die ups en veel downs heeft een dat is geen goeie eigenschap. Dit seizoen is hij zeer regelmatig en hij heeft evenveel ptn als Monty wie al verschillende keer pech heeft gehad (Aanrijding met Pizonia, BMW kapot in Oostenrijk als je aan leiding rijdt,...) Sorry hoor maar Monty is stukken beter dan Ralf. Zijn 7 poles van 2002 zeggen toch ook iets niet??
|
||||
|
||||
Quote:
In de 3 seizoenen dat ze nu samenrijden heeft Ralf
Qualificatie is een indicatie van de capaciteiten van een rijder ..... maar het belangrijkste voor een team is en blijft dat er punten gescoord worden en overwinningen geboekt. En daar is Ralf sterker in.
|
||||
|
||||
Quote:
Kampioen is hij toen niet geworden, maar we hebben wel een spannend seizoen gezien door een Schumacher die ook met een mindere wagen de challenge aangaat. Dit heeft Villeneuve nooit gekund. De Bar is daar een verklaring van, maar als de wagen niet top is, dan is het verschil tussen Villeneuve en zijn teamgenoot onbestaande ..... Van een topper mag je meer verwachten. Ik vergelijk Villeneuve een klein beetje met Coulthard (alhoewel de eerste misschien nog net iets meer talent heeft) ==> Niet slecht, maar tegen absolute toppers te zwak Raikonnen is de eerste sinds M.Schumacher die de capaciteiten bezit om een absolute topper te worden die ook in moeilijkere omstandigheden kan presteren. Alonso is waarschijnlijk devolgende
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Häkkinen zat voor M.Schumacher in de F1 .... Daarom dat die bij deze selectie niet in aanmerking komt. Ik vergelijk ff de piloten die na Schumacher begonnen zijn in de F1
|
|||
|
|||
Volgens mij zal Montoya nooit de echte TOP worden, Raikonen en Alonso zullen hem overklassen als den Duits niet meer mee rijdt.
![]() ![]() Die 2 juniors hebben meer in hun mars dan Montoya. Als ge tegen een camera moet lopen om op te vallen, kan hij beter wa presteren. 2 Jaar geleden met groot kabaal terug gehaald om Schumacher even te kloppen. Niet dus ![]() Er zijn maar weinig van die "Amerikanen" die presteren in de F1. |
|
||||
|
||||
Quote:
En dat laatste hebben deze GP van Monaco niks van gezien hoor. .... en vergeet niet dat Ralf een pak meer ervaring heeft in de F1 Bij Monty is er nog progressie, Ralf is "over the top"
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Da is, Schumacher heeft wel half benneton meegenomen naar ferrari...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het gaat volledig mis met de f1 als ze er niets aan gaan doen kijk er niet meer heen.Er zit geen spectakel in ,niets dus is het ook niet leuk om naar te zien . Ze zouden alle wagens gelijk moeten maken dan zullen we zien wie kan rijden en wie niet.Maar momenteel is het veel te saai geef mij maar cupraces
GREETZ PETER BECKERS |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|