![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ben net F1C gaan kopen.
Installatie, setup ser# "Setup is aborted because your version of Internet explorer is not recent enough." WTF??? :-((( Mijn game pc hangt niet online en ik heb ie helemaal niet van doen. Staat ook niks van op de doos requirements. GVD. Ben nu aan het zoeken naar een volledige versie van ie op het net maar buiten updates vind ik niks ![]() Kzal nog eens betalen voor een origineel spel KL*TENBOEL. Jochen frustrated |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Duidelijk een achtertrekker in het spel. De enige waar je lekker mee uit kan breken en donuts maken ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ahja, dat had je niet. Euhm, bij een vriend opzoeken op internet?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Yes ik heb de ETCC mod nu ook !!
![]() derjuist wat op Spa getest en aan de setup gesleuteld en mij snelste is 1.32.1 ![]() |
|
||||
|
||||
't zal wel 2:32 zijn zeker, of rij je van Pouhon rechtdoor naar de busstop?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem kunnen oplossen dankzij de installatiecd van telenet waar onafhankelijke versies van ie6.0 op staan. Ben wat aan het proberen op Nurburgring GP circuit, best wel leuk en moeilijk. Voorlopig snelste tijd met 320 1'15 maar daar kan nog een pak af. Alfas zijn snel maar banden oververhitten heel makkelijk. 320s zijn heel moeilijk te houden als ze beginnen driften bij het uitkomen, moeilijker als de F550 bij GTR. Ook leuk hoe de ophanging reageert en de wagen kantelt, deint, springt ... Originele setups zijn wel niet goed, lijken mij oa veel te hard afgesteld vooraan, mensen die al een oplossing hebben? Minpunt ook hoe de wagens van de tegenstanders over de baan lijken te glijden/zweven en bij het uitkomen gewoon ongehinderd meerdere meters gras meenemen ??? Jochen Last edited by Jochie; 07-11-2003 at 14:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() BTW , THNX e krikke !!! Iemand straks een spelleke online? |
|
||||
|
||||
Quote:
|