![]() |
|
|
|||
|
|||
Dit project wordt om diverse redenen niet gerealiseerd bij andere wedstrijden, en dat wensen we ook zo te houden. Wel zal het project omtrent de 24 Uren van Zolder nog diverse wijzigingen ondergaan met het oog op volgend jaar, waar we nog sterker voor de dag willen komen. De basis daartoe werd deze morgen reeds gelegd en zal de komende weken verder worden uitgewerkt...
|
|
||||
|
||||
MJa, in dezelfde periode heb ik de vraag gekregen van een livetracker te schrijven...
K denk da'k jou daarvoor nog gepmd heb... nuja, k ga der mij nu is rustig aanzetten, zien wat martijn heeft bijgeschreven, en zien wa'k zelf nog kan bijleren....
|
|||
|
|||
Jongens, allemaal tof dat jullie op gebied van die live tracker verbeteringen willen aanbrengen voor de toekomst, maar ik zou jullie willen vragen om niet via deze topic daarover zaken naar voor te brengen. ALLE opmerkingen, wensen, zaken die voor verbetering vatbaar zijn,... stuur die eens naar Patrick. We zullen dan in de komende week alles grondig analyseren en daaruit verdere lessen trekken voor de toekomst.
alvast bedankt voor jullie medewerking ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
We spreken hier over zo'n 11.000 unieke bezoekers per dag (tijdens het wedstrijdweekend) ...nie slecht hé !!!
|
|
||||
|
||||
Wat mij betreft : hartelijk dank en proficiat aan iedereen die meegewerkt heeft. Iedereen legt iedereen in de watten, zo is het tof werken. Het was een unieke ervaring, zowel wat teamwork als kontakten met de teams en rijders betreft.
Het slaaptekort halen we wel in, alhoewel naast ons zijn ze aan het bouwen en die gasten beginnen om zeven !! Wat de sossiskes betreft : blauwe zakje (normaal) was idd te doen, rode zakjes (pikante versie) neen, de geur alleen al ...... Wat de rest van de catering betreft : zeer ok vind ik, zeker als er onaangekondigd zo 'n kreeftje op uwe schoot valt ..... mersie hé joost ! Jullie mogen mij al inschrijven voor volgende editie, zeker weten. Heb wel een paar opmerkingen en voorstellen, maar die mail ik wel naar Patje één dezer. Dank aan iedereen voor de samenwerking en voor dit wederom enorm succes.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Oops een geval van persoonsverwisseling
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Wij zullen dit allemaal verder bespreken tijdens onze debriefing. Nogmaals dank aan alle medewerkers! Peter |
|
||||
|
||||
Wie was er voor stephanie?? Leukste verschijning in de pitstraat toch wel!
*mod : efkes alle fouten er uitgehaald
|
||||
|
||||
Proficiat aan iedereen, heb heel de race op circuit gevolgd maar toch ook het werk vooraf aan de 24h was perfect.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() nog een chance dat we die worsten hadden ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De worsten hebben alles gered ![]() 'k Vond die rode toch nog te eten ze ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Want ge had nie geslapen he ![]()
|
||||
|
||||
Euh....
Ik heb hier nog een paar dozen "sosieskes" liggen. Iemand interesse ? ![]() ![]() ![]() ![]() Voor klachten moet je dan weer nie bij mij zijn; stuur alles maar naar Monique hé ![]() Wat betreft onze "K-3 van Zolder" (Kelly, Stefanie en Alexandra), het zijn idd toffe "meiden"! Trouwens Andy zit daar niet slecht in dat vrouwelijk gezelschap ![]() Wat betreft comments: alles naar info@24u.be graag. Positief of negatief, maakt niet uit. Maar wees wel constructief aub. De updates van persberichten is volop aan de gang, kom de eerstvolgende dagen nog maar eens langs (dat dikt de teller weer leuk aan ![]() ![]() Groeten, Mr BOMA (c) ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|