![]() |
|
|
|||
|
|||
Awel! T was heel plezant!!
Pure fun en eigenlijk best wel grappig! Heel het seizoen echte concurrenten geweest om nu samen te rijden. Er stonden 2 stoelen in, en zowel Caroline als ik hebben met mekaar meegeren maar ook Olivier en Philip, Philip met Caroline, Olivier met mij, best wel grappig! Zou 3 weken geleden nooit iemand gedacht hebben, maar da moet kunnen he!? T gaat echt plezant worden morgen! |
|
|||
|
|||
--> zowel Caroline als ik hebben met mekaar meegeren maar ook Olivier en Philip, Philip met Caroline, Olivier met mij, best wel grappig <--
Precies een serieus orgie geweest daar ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Moest dus GEREDEN zijn,
ik wil weer te snel zijn he!? Bel u sebiet he!? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Soit... terug naar de belangrijke zaken zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Jammer da k der ni bij kon zijn, maar we zien elkaar zaterdag e Kelly. De groete aan Philip'ke.
![]() |
|
||||
|
||||
Als ik de verhalen zo lees kunnen we naam Touring Cup opdoeken, wat te denken van de Swingers Cup 2004 ?
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat belooft voor de fuif morgen na de race
|
||||
|
||||
T was ne megaplezante dag. Véél gelache. Vooral als ge ne Yaris ne Porsche voorbij ziet steke e Kelly.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
terug nuchter????
Van Cola te drinken??? T was superplezant! Vooral het feestje achteraf! En dan die thuiskomst nog........pffffffffff, moe maar voldaan de volgende dag... |
|
||||
|
||||
Ik heb zoiet anders gehoord.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maarja, we hebben ons geamuseerd hé. |
|
||||
|
||||
Cola tik ja. Meer tik dan cola!
![]() |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik 1 van de weinigen was die er nog nuchter bijliep...
Philip was meer dan zat, die vertelde mij zelfs dingen waar ik nog nooit over gehoord had... mannen en drank he!?... (ik drink GEEN alcohol) En andy was ook cola aan t drinken als k het goed gezien heb, dus eigenlijk waren we met 2 nuchtere mensen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|