![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Jawel zenne, maar nie die madam waar iedereen aan denkt... schoon kerstmutske hé
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Flugel ; Gij en denken ? Gaat da trouwens samen ?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Kerstavond gewoon thuis.
Kerstdag middag bij de schoonfamilie 2° Kerstdag middag bij mijn familie 3° Kerstdag middag bij mijn zus, is meter van de kleinste thuis. ![]() En dan is het Schluss. Miljaarde zeg. Dan heeft een mens eens vakantie, kan die nog geen autookes plekken. Toemme toch. ![]() Eindejaar bij vrienden en om 24.00 sharp wordt er vuurwerk afgestoken. En neen, geen gevaarlijk gedoe. Eigen opgelegde super-de-luxe-strenge-maatregelen. Jaren in Duitsland het land gediend en heb er dus wel een klein beetje verstand van. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() sni braaf hé jonge ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
onze kerstboom heeft hetzelfde probleem als die van Sennake.
Fake, maar toch 'naalden' laten vallen. Hoog tijd voor ne nieuwe, feitelijk ![]()
|
||||
|
||||
Wij hebben hier geen kerstboom staan dus ook dat probleem niet.
|
||||
|
||||
Quote:
idd, vijf jaar en zo jong zijn, dan is het tijd voor afwisseling ... voor meer info over hoe dat ge da moet aanpakken, neem contact op met mij. ik heb daar ervaring mee ![]() ![]() ik eis van de caje nog eens een avondje Schilde op, Maison Double V, is the place to be als ik me niet vergis Kerstmis is voor mij een tijdelijke terugkomst in Belgenland, de familie eens opzoeken, een paar grieten laten weten waarom ze me nu juist misten, ge kent da, de normale zaken des levens ![]() na nieuwjaar ga ik terug naar de hoofdstad van klassieke muziek en Mozart en zijn kügeln enzo alleszins Iedereen een Prettig Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar toegewenst !
|
||||
|
||||
maison is voor 21+...
nix voor mij dus, aangezien ik nog geen 21 ben
|
|