![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Uiteraard kunnen we eventueel terplaatse wel bemiddelen om enkele mensen samen te krijgen. Er is dan echter geen garantie dat je een competitief geheel hebt of dat je zal kunnen samenrijden. Gelieve me tevens jullie inschrijving te bevestigen via mail. Aangezien ik niet de namen heb van iedere nick wordt het moeilijk om daar onderscheid in te maken. Stuur me dus een mailtje met vermelding van jullie namen én eventueel een teamnaam ( indien deze reeds bekend is ). Adres : MAKKarting2004@skynet.be |
|
||||
|
||||
Giovanni, wat zal de race kosten?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben nog aan het onderhandelen met de andere uitbaters om deze prijs overal te kunnen handhaven. Meer info op MAKKarting2004. De volledige kalender is reeds ingevuld, ook al kunnen daar nog dingen omgewisseld worden. De datums staan echter vast. Ook het schema probeer ik overal op te leggen. Met deze timing vermoed ik dat iedereen er wel op tijd kan geraken. Suggesties zijn altijd welkom. |
|
||||
|
||||
Aha ok, bedankt!
En is er een beperkt aantal inschrijvingen zo?
|
||||
|
||||
gebeuren alle betalinge op de eerste race ?
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 27-02-2004 at 00:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
In Machelen mogen we tot 25 karts inzetten, St.-Niklaas - 20 st., Antwerpen - 20 st., ... Overal heb ik enkele kart boven hun limiet kunnen krijgen omdat men er zich ondertussen van bewust is dat er tijdens de MAK wedstrijden beheerst gereden wordt en dat het ervaren mensen zijn. Quote:
Dit geeft je een zeker startrecht in alle komende wedstrijden. Wat uiteraard zal betaald moeten worden is de wedstrijd zelf én het lidgeld ( tenzij je reeds lid bent van de MAK of de MAK-HCC ). Dit om punten te kunnen scoren voor het kampioenschap. Zoals vermeld in het reglement ( 4.3 ) kunnen enkel leden punten scoren. |
|
||||
|
||||
Maarten De Weerdt
en Kristof Fransen hun team zal heten Marginals of Malines
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alé beaucoup de succes eh ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ja,
lach ma manne. be original... nee, het was zeer moeilijk om een teamnaam te vinden...
|
||||
|
||||
Jamaar 't is heel goed gevonden zene
![]() ![]()
|
||||
|
||||
karo,
voor wa staat P&P racing eigenlijk??