![]() |
|
|
||||
|
||||
heeft er niemand op dit ganse forum ergens het logo van "VAN SANDE & co" wat op de biturbo hing dit jaar????
|
|
||||
|
||||
![]() na ferm zoeken...
|
||||
|
||||
amai bart,mijne redder in nood
![]() |
|
||||
|
||||
voila al het paintwork is gedaan.. hope you all like it
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
en waar zijn die te downloaden?
|
||||
|
||||
nog nergens het team is nog WORK IN PROGRESS
![]() |
|
||||
|
||||
tis miss leuk om bij het nummer 14 het neusje wat te verlengen, als dat mogelijk is.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
heeft er misschien nog iemand een opmerking over het paintwork?? ergens een sponsor of lijntje dat er niet opstaat.. zeg het dan en ik zet het erop..
![]() |
|
||||
|
||||
Prachtig werk!!!
Toen ik daarstraks aan het googlen was, stootte ik toevallig op dit http://www.gtr2002.de MAAR NOG MEER OP DIT!! http://didt.drivingitalia.net/previews.php Dit gezien te hebben........... ![]() Ik kan al niet meer wachten! Eerst Snel die F1 2002 versie aanschaffen (Toevallig iemand die zijn versie niet meer nodig heeft of niet-originele versie in bezit heeft?)
Racing is life, anything that happens before or after is just waitin'. "Great Things are done when Men and Mountain meet" Last edited by Boetzie; 11-03-2004 at 17:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik zal zelf dan wel zeggen wat ik hoopte dat iemand zou zeggen.. de driehoeksjes boven de lampjes en naast de lampjes zijn er niet maar ik heb vandaag een foto genomen van de biturbo van enorm dichtbij dus kan ik dat zo ongeveer namaken ..
|
|
||||
|
||||
Thankx!
MAg ik dan stellen dat zowel GTR2002 als die Spirit of 76 voor F1 Challenge 2002 bestemd zijn. Kan een verschrikkelijk domme vraag zijn maar op sites hierboven kon ik dat niet echt uitmaken, en zoveel ken k er ook ni van jammer genoeg.
|
|