![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ben geboren op 10 nov 1982 .Heb zoals de meesten onder ons hier gewoon de kleuterklassen en lagere school gedaan zoals iedere mens dat moet. Ben daarna moderne gaan doen, na 2 jaar ingezien dat het niets voor mij was. Dan 4 jaar Elektro-mechanica gestudeerd en met glorie volbracht. Ben daarna Graduaat Elektro-mechanica optie industriele informatica gaan doen waarvan ik nu in mijn laatste jaar zit en er hopelijk door ben. Wat volgend jaar brengt , kweet het nog niet . Verder studere ?? of gaan werken. Zal er tijdens mijne verlof is goe over peinse.
Van hobby's , Ben zowat met de autosport geboren geweest. Ben van kleins af aan mee geweest naar de rally waar men vader toen een wagen voor prepareerde (En daar ook kampioen zijn mee gereden). Dan daarna ben ik meegegeaan naar de rallycross en probeerde toen al wat mee te helpen. Om dan vervolgens nu al aan mijn 7de (kan er 1 meer of minder zjin) seizoen in de belcar te zitten. Heb ook al wat westrijden in de europese clio's, al een aantal keren de 24 van Spa etc.... Dus autosport is echt wel mijn leven. Voor de rest ben ik ook een fanatiek MTB'ker, de weekends wanneer er geen race is ben ik dan ook weg om te gaan MTB. Ook hier al wat wedstrijden mee gereden , duatlon's, beachrace's etc...(ik zou zegge als er hier nog mtb'kers zitte laat iets van jullie hore ![]() En dan natuurlijk ook nog modelbouw waar ik mij gewoon mee bezig houd om mij wa te amuseren. Dit zal het zowa zijn ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
45 jaar oude trucker. 3 kids, twee meisjes (20 , 10) en één boy (18).
Heb het hele Europese continent afgereisd met m'n 40 tonner. Tijdens de hele oorlog in Joegoslavië, (reed toen bij Schoonen uit Bergen op Zoom), de blauwhelmen bevoorraad. Maar sinds het ijzeren gordijn is beginnen roesten is het helemaal niet leuk meer om naar het "oostblok" te gaan. Nog even bij Jan (den boer) de Rooy in Son (Eindhoven) gewerkt. Ik vervoerde toen trucks over heel Europa. Van holland naar Spanje, van Duitsland naar Portugal, van Italië naar Hongarijë. Maar rijden voor de Rooy was (buiten het loonzakje) geen pretje, 6 maanden van huis was geen uitzondering. Tegenwoordig is er nog weinig eer en €€€€ te halen in het transport, en nu probeer ik m'n hoofd boven water te houden met wat zich maar aandient. |
|
||||
|
||||
Als ik het goed voor heb, is mijn kleuter en lagere school identiek aan dat van De heer Stijn Coninckx, hier op het forum aanwezig zijnde.
Ik ben geboren in 1982. Daarna ben ik gestart id moderne maar dat was ietsje te hoog. Vanaf het 2e jaar heb ik Boekhouden informatica gevolgd. Na BI gedaan te hebben, ben ik verder gaan studeren op de KHK in Geel. Bedrijfsbeheer optie Boekhouden-fiscaliteit. Daar studeerde ik vorig jaar af, met het beste eindwerk fiscaliteit van de school (Sportbeoefenaars in de Personenbelasting) en dit werk werd ook bekroont door de KBAB. Sinds 1september 2003 werk ik bij een boekhouder in het Geelse en volg ik nog avondschool op de Eshal in Brussel (Fiscale hogeschool). Men autosport kriebels zijn sinds kleinsaf aanwezig. Ik verzamel ongeveer 18 jaar schaalmodellen, de laatste tijd enkel nog Ferrari modellen. (ondertussen 100 miniaturen in men bezit) |
|
||||
|
||||
In 1997 afgestudeerd als Industrieel Ingenieur Elektromechanica/automatisatie/SW.
7 jaar voor Philips gewerkt als Embedded SW Engineer aan Hoorapparaten, Hifi en hoofdzakelijk TV toepassingen. Technisch en organisatorisch uitdagend werk maar het begon mij toch meer en meer te vervelen en dan zat ik met flat TV nog bij de meest interessante afdeling. Daar ging het dus niet goedkomen en ik heb gedrevenheid nodig in mijn job dus heb ik maar mijn hart gevolgd. Een pak zekerheden, firmawagen en andere leuks de rug toegekeerd en sinds kort werk ik bij een Duits bedrijf aan de ontwikkeling en sturing van koppelingen voor sportwagentoepassingen. ![]() Jochen |
|
|||
|
|||
Quote:
Niet liegen hè Stijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Scapa; 10-06-2004 at 14:29. |
|
|||
|
|||
Yips, ik ben Peterke, woon op zo'n 500 meter van het circuit van Zolder. Ik ben geboren in Hasselt op 24 juli 1984. M'n schoolcarriere was niet bepaald tof (Latijn-wetenschappen
![]() M'n hobbies zijn vooral auto's en tennis. Mij kan je tijdens elk evenement terugvinden op het circuit ! |
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben nieuw hier
ik ben nu 23 jaar en heb al van mijn 16jaar in garage gewerkt eerst bij citroen daarna bij een grote vw audi en porsche garage en ik ben dus een verschrikkelijke race en vw fan zelf heb ik al enkele G60 gehad en ook een golf 2 VR6 momenteel weer een G60 stage 3 ik heb gisteren voor het eerst een eran middag bezocht en ga dat meer doen ![]() grtz filip
|
||||
|
||||
Nen 2 VR6? Waar en doro wie gebouwd?
|
|||
|
|||
door mezelf gebouwd
|
||||
|
||||
Mmmm, heb je ergens info online staan of zo?
Intressante conversie!
|
|||
|
|||
ik heb geen info online staan
maar kan je hem altijd bezorgen eigenlijk is het vrij simpel te doen heb je msn voeg me dan even toe: schrauber_1@hotmail.com
G60 altijd fluitend onderweg Last edited by schrauber; 15-07-2004 at 14:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
De cursus bij de VDAB vlot goed, bijna klaar om op de arbeismarkt gegooid te worden. Ondertussen ook avondschool begonnen, restauratie van personenwagens. Staat op eht programma : ![]()
|
||||
|
||||
Finish - Luk Anné.
Woonplaats: Burcht Geboren 12 augustus 1982 in Sint Lambrechts Woluwe (Niet dat ik Waalse roots heb ofzo) Kleuterschooltje gevolgd in Burcht, lager en middelbaar onderwijs in het Sint Jan Berchmanscollege te Antwerpen, Jodenstraat, net als airco dus. Daar heb ik 2 jaartjes Latijn geprobeerd, maar toen ging mijn prof Wiskunde eens lekker vervelend doen en smeet men mij in de economische-moderne talen. Achteraf bekeken een fikse degradatie. In 2000 kreeg ik daar dan mijn ASO-diplomaatje en ik besloot airco te volgen naar KdG, naïeveling die ik was ! ![]() Dat jaar liep nogal verkeerd af (maar hey, dat overkomt wel meerdere groentjes, nietwaar raceboy en airco ? ) en omdat ik aan een hogeschool mijn gading niet vond, koos ik maar voor de antwerpse universiteit (in feite een totaal onlogische keuze). Daar doe ik al een viertal jaartjes Germaanse Nederlands-Duits, en momenteel vertoef ik elke dag in Wilrijk voor mijn licenties. Ik hoor bij de groep 'oerpaddockers' die in die goeie oude tijd eens beslisten om een degelijk forum te maken, zonder Flukes e.d., die in het toenmalige 'de pits' (planetinternet-autosportforum) de boel danig verziekten. Ik heb een tijdje in het bestuur van de paddock gezeten, heb de eerste F1Prono's in goede banen proberen leiden, maar toen de paddock besloot een vzw-richting in te gaan, hield ik het voor bekeken. Na een meningsverschil heb ik hier ook even mijn 'schup afgekuist', maar dzu toch, probeer dat forum maar eens te vergeten eh....Tijd om eens terug te beginnen.
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 09-02-2005 at 00:35. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|